Høst72 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei alle sammen Nå har jeg endelig fått godgutten min, nøyaktig én uke etter termin den 1. desember. Rundt termin lå jeg i grensen for svangerskapsforgiftning og ble tett fulgt opp av sykehuset. Ved kontroll torsdag 29. november var det en liten forverring, og legen foretok en såkalt stripping for å se om det kunne sette i gang fødsel. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om to dager, og så kunne det hende at de ville sette meg i gang da dersom ingenting var skjedd. Fredagen tok jeg ny time med modningsakupunktur og jeg kjente mer i rygg og mage utover dagen. Da jeg gikk for å legge meg den kvelden startet riene. Klokka 5 var vi på føden, med 4 cm åpning. Vi var i gang! Riene varierte veldig i både tid og styrke, og jeg valgte etter hvert å få lystgass i tillegg til å puste meg gjennom dem. Gutten kom ikke helt fram så godt som han skulle ved pressriene, og det ble bestemt å ta han med sugekopp. Kl 1245 lørdag var han ute! Nå er vi hjemme igjen og koser oss masse alle tre! Det har vært helt fantastisk å endelig bli mor! Lykke lykke til alle dere som ikke har født ennå! Masse klemmer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei... gratulerer så mye med gullgutten, så herlig at du nå er blitt mamma... kos deg masse i julen... er helt utrolig fra den gangen jeg møtte deg i oslo og nå sitter du med en liten herlig gutt i armene... og jeg sitter jo fremdeles her jeg da hehe.. men jeg gir meg ikke!! STOR KLEM OG GOD JUL..
Coma Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer så mye! Det må være herlig å endelig ha babyen i armene.-) Gleder meg til det er min tur! Kos dere i tiden framover og ha en fin førjulstid:-) klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!! Har vært innom her hver dag for å se etter nytt fra deg :-) kos dere masse. Klæm
kosejent1 Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Gratulererr så mye;-) håper dere får en kjempefin juletid alle tre! Stor klem fra
endelig vår tur i mai :) Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 gratulere såå mye eg e alt for hormonell om dagen.. begynte å gråte jeg når jeg leste innlegget ditt .. tenk endelig mamma! åå som eg gleder meg nå må dere nyte tiden sammen.. dette må jo være verdens beste jul for dere
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer sååå mye! Så fantastisk det må føles å endelig være i mål... Hva skal prinsen hete? Mange klemmer fra
Vilde78 Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer så masse med den lille gutten!! Det er helt fantastisk å bli mor ja, utrolig hvor forelsket man kan bli i et sånt lite nurk :-) Kos dere masse videre!
Høst72 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 Hei alle sammen, og takk for alle gratulasjoner! Jeg glemte jo helt å si hva han skal hete og de vitale mål (ammetåka har slått til!), men her kommer de: Navnet er Nikolai og han var 3720 g og 50 cm lang, hodeomkrets 36,5. Nå har vi vært hjemme ca en uke, og det går stort sett bra. Han spiser godt og sover heldigvis noen timer sammenhengende to ganger i løpet av natten. Jeg kommer nok til å følge med her innimellom og håper flere kommer etter fra Assistert befruktning også! Klem fra
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 HEI! *GRATULERER SÅ MYE!!!! Kos dere masse tiden går så alt for fort! Godt å høre at alt er bra. Klemmer
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Gratulerer så masse med prinsen... Kos dere masse i tiden som kommer, det går så altfor fort.. Fikk selv en liten icsi gutt for 5 mnd siden... det er så herlig. Lykke til videre..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Hei igjen! Så koselig med Nikolai. Håper alt fortsatt går bra, at han spiser, sover og koser seg. Nå går dere en fantastisk juletid i møte - som familie! Juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå