Abelone76 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ringte laben ved riksen idag for å høre hvordan det hadde gått etter uttak igår. Det var 11 egg totalt, hvorav 6 var modne. De prøvde både ivf og icsi. Ingen befruktning ved ivf. 5 befruktet ved icsi... Så nå er jeg litt bekymra. Sikkert uten grunn men.... Sædkvaliteten til samboer hadde jo blitt bedre, og jeg hadde håpet på ivf...for da innbilte jeg meg at den "sterkeste" sædcellen ville vinne. Så nå får jeg bare prøve og slappe av og håpe at noen deler seg slik de skal og at jeg kan få satt inn ett fint egg imorgen:-)
♣ Christiane ♣ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei Hvis du har 5 egg som er befruktet, så skal det mye til for at ikke noen blir bra nok til å settes inn og det har ingeting å si for sjansene dine at egget har blitt befruktet med icsi og ikke ivf. Deler det seg som det skal så stiller du like sterkt. Ønsker deg lykke til med innsettingen i morgen.
Abelone76 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Takk for kloke ord Christiane:-)
74skytte Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Lykke til i morgen! Det går nok bra. Du har jo fått flere befruktede egg. Nå er jeg blitt ruger. Fikk også 2 stk på frys. Deilig.
Abelone76 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Grattis:-) Nyt tiden, så kommer jeg etter imorgen håper jeg!!
Trine1 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Håper det gikk bra med deg i dag, Abelone. Tror ikke du skal ta så tungt at det ble ICSI, sjansene er vel like gode sånn kvalitetsmessig skulle jeg tro? De velger jo ut de beste svømmerne... Gratulerer som ruger 74Skytte! Håper resultet blir bra for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå