schubidu Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 For drøyt fire uker siden hadde jeg en SA i syvende uke. Jeg blødde i en lite uke. Etter det begynte vi å prøve igjen. For en uke siden tok jeg en graviditetstest som var negativ. Nå på onsdag var det en svaaaaak strek på graviditetstesten, men i dag var den negativ igjen. Kan den svake streken på onsdag skyldes rester fra forige svangerskap? Eller kan jeg være gravid på nytt?
Nætte;mortil2 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Vet at HCG nivået kan henge igjen en god stund etter å ha mistet, men det var da lenge siden... Ingen tegn til vanlig mens enda? Er vel utrolig kjedelig å høre men kanskje lurt å vente litt å ta en ny test? Eller dra på legekontoret og be dem måle nivået av hcg i blodet, for det skulle være ganske lavt nå etter fire uker.. Kan ikke si jeg har hørt andre som har fått positiv test så lenge etter, men hvem vet?? For din skyld håper jeg jo da virkelig at det er ny spire... Vet derimot om mange som har blitt gravide kjapt etter sa! Lykketil! Håper noen andre her vet mer om dette enn meg da!
schubidu Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja, må vel bare smøre meg med tolmodighet:) Jeg var så opptimistisk og glad da jeg så den svake streken. Synes brystene var blitt litt ømme igjen, men utrolig hva psyken kan gjøre med en. Takk for svar!
Nætte;mortil2 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Uff da, ja mente ikke å deprimere deg!! Men ja, at psyken kan være mindre morsom er jo kjent.. Nei som sagt, satser på at det er ny spire og at kroppen din bare surrer litt i systemet og at alt detter på plass snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå