Gå til innhold

Litt flaut, men jeg få høre med dere andre.. :)


Sash

Anbefalte innlegg

Jeg har fått masse luft i maven!

Har aaaaaaaaldri prompa så mye, som i det siste.. he he.. noen som opplever det samme?

Lure på hva det kommer av jeg!?

 

Hilsen første gang gravide Sash.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg hadde litt luft i magen i forrige uke. Da var jeg samtidig veldig hoven i livmora. De siste to dagene har livmora roet seg, det har også den uønskede luften i magen! Jeg har lest at dette er vanlig, så ikke bekymre deg! Det vil nok komme å gå gjennom svangerskapet, men det går an gå gjøre knipeøvelser både her og der som både hjelper deg å holde på "luften" og senere i/etter graviditeten for å holde på vannet bl.annet! Mye rart som skjer gitt! Les masse, men ikke få panikk, det er mye som skjer med mange, men husk at det som oftest går bra med de fleste - de som ikke har problemer skriver jo ikke så mye her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yess... Fra uke fem ca og til i forrige uke (er nå 11+5 ca) hadde jeg skrekkelig med luft i magen, og ofte ganske vondt pga det!!

 

Rør deg masse (kanskje best i friluft?? :) så kommer det ut! :) For det blir garantert ikke bedre av å holde det inne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også slik.... ser jo ut som om jeg er mange mnd på veg, og begynner å lure på om vi ikke kan skjule dette mye lengre.

men i dag og i går har dette vært bedre...

 

jeg er 6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg er det faktisk så ekstremt at jeg GLEDER meg til at sambo skal på nattskift, for da kan jeg "gi etter". Får jo ikke sove om natta av å ligge og holde igjen. Vet at det er helt idiotisk, og sambo sier det òg, men jeg får meg IKKE til å gjøre det i hans nærvær! Da får det bare være vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her jeg og ...... Er i 21. uke og har masse luft i magen, og som det stinker!

Noen som vet om det er noe vi kan ta for å hjelpe det litt? Har tenkt å kontakte JM og høre, for dette er bare for j***, syns jeg. Kan jo ikke være sosial jo.... HEHEH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...