Gå til innhold

Vondt i magen=/


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

I dag morges fikk jeg skikkelig mageknip, hvis jeg kan kalle det det, nederst i magen. Det kjennes iallfall ut som mageknip. Andre som har opplevd dette? Jeg klarer nesten ikke stå oppreist (går greit så lenge jeg sitter), og sitter bare og håper dette skal gå over for jeg har tenkt meg på juleavslutning med klassen senere.. Noen som har gode tips for vonde mager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være luft?? Som har satt seg fast et sted? Jeg lå en hel natt med sterke smerter og trodde alt negativt som går ant å tro, men etter å ha beveget meg litt så flyttet lufta seg og det ble mye bedre..

 

men ville kanskje ringt lege?? Er ikke greit hvis du lurer fælt.. Ellers så går det fint an å ta paracet se om det hjelper. Er du kommet langt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Er vanligvis ganske bekymret for alt mulig, men har på følelsen at dette ikke er så alvorlig.. Kan kanskje være luft, og at da kanskje å bevege seg er tingen :) Dessuten er jeg veldig skeptisk til å ta smertestillende.. Skal man ikke holde seg unna sånt?

Jeg er begynt på 6.uke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet er ok å spise, jeg måtte høre med legen forrige uke, for da hadde jeg feber og var skikkelig dårlig. Paracet er utprøvd over mange år og de har ikke funnet noen virkninger på bebisn. Men ja, man skal aldri ta for mye!! Jeg prøver det meste annet før jeg tyr til det, så så langt tok jeg kun tre i døgnet da jeg var syk..

 

Å bevege seg funker mot luft ja! Også hvis det er magen som trøbler generelt, så er det fint! Biola og miniform går også an å prøve da! :) Lykke til og håper det går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...