Gå til innhold

Da har jeg vært til tidlig innvendig ultralyd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble tidlig ul pga av smerter.. som jeg skreiv i en link i går fikk jeg hastetime til legen i går... og ul på sykehuset i dag...

Gikk kjempefint:D det var stoooort å se nurket.. (prikken) hehe.. Hele 2,8 mm.. (plommesekken =4.0mm).. Fikk se hjertet slå og greier.. Nå ble alt med ett mye virkeligere! hehe...

Ellers sa han at alt så fint ut.. men at jeg ikke måtte løfte tungt.. så skal ta d litt med ro:)

Gleder meg til første svangerskapskontroll i uke 10.. skal 3 januar...

(er vel uke 6+1 tror jeg... )

klem til alle :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da! Moro å se det er liv. Jeg tok en privat UL på mandag pga at jeg ikke har noen graviditetssymptomer (har hatt noen få, men ikke mye) og det er liv inne her også! Er 8+1 i dag. Ble helt stum da jeg så hjertet som banket. Jeg skal kose meg og slappe av nå som jeg vet at "knotten" har det bra. Håper du tar det med ro nå da, og lykke til framover!

Skrevet

Så k jempekjekt da,det var det jeg sa at det kom til å gå bra. Må si det var kjekt å høre og kan tenke meg at det var stort og se det lille hjerte ja.

Gleder meg til jeg skal på ul.

Skrevet

Tuuusen takk begge to;) Ja jeg er letta nå..selv om smertene ikke har gitt seg..hehe

I tillegg er jeg oppblåst som en ballong.. jeg er jo ganske overvektig fra før av og d hjelper dårlig når jeg ikke klarer å holde inn magen..hehe.. så jeg ser ut som jeg minst er 4-5 mnd på vei.. flaut...hehe.. men men.. sånn er bare.. håper lufta gir seg snart...

Ellers var det stas å fortelle nyheten til mamma og pappa! De ble kjempeglade:) hehe...

Svigers får vite det på juleaften!

Når forteller dere andre?

Skrevet

åh så spennende. har selv time til ul 21 desember. da er jeg va 6 uker på vei, kegen sa at viss vi var heldige fikk vi se hjertet slå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...