Lykkelig mor til tre Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 I dag har det blitt satt inn ett fryseegg... Så nå skal jeg ta det med ro i ukene som kommer og håpe på at vi er heldige og får en positiv graviditetstest 21 desember Er så glad for å ha ett lite egg i magen igjen... håper det går rette veien. Skal i hvert fall uansett nyte tanken på hva dette kan resultere i.. en liten hærlig baby Ha en flott dag alle sammen... nå skal jeg kose meg
Abelone76 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer så mye!! Det må være en herlig følelse:-) Nå må du kose deg i jula og ta vare på deg selv!!!
Bethenc Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer kjemoe masse!!!! krysser fingrene for at det går bra )
74skytte Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer! Jeg er også blitt ruger i dag. Deilig. Nå håper jeg bare tiden frem til testing går fort for alle oss rugere. Er det forresten noe men bør/bør ikke gjøre i denne tiden? Jeg spurte legen, og han sa at jeg burde holde meg unna aerobic. Varmeflaske har jeg hørt noen bruker. Er det i rugetiden? Bør jeg holde meg unna noe mat, kaffe el.?
Trine1 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer så mye, håper det går bra for dere!
Julie73 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Hei "venter på mirakel" og "74skytte" - gratulerer så mye, nå må dere bare nyte dagene og være litt "dronninger" :-) slik at alt går bra. Åh, det er så koselig å høre om alle som lykkes om dagen. Jeg gleder meg virkelig til jan, da kanskje jeg blir med i gjengen. Gratulerer og god jul alle sammen.
lilly01 Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Grattis som ruger, hoppas den sitter denne gangen. Masse hålla tummar från mig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå