Gå til innhold

HURRA.. jeg ruger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det blitt satt inn ett fryseegg... Så nå skal jeg ta det med ro i ukene som kommer og håpe på at vi er heldige og får en positiv graviditetstest 21 desember :)

Er så glad for å ha ett lite egg i magen igjen... håper det går rette veien. Skal i hvert fall uansett nyte tanken på hva dette kan resultere i.. en liten hærlig baby :)

Ha en flott dag alle sammen... nå skal jeg kose meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Det må være en herlig følelse:-) Nå må du kose deg i jula og ta vare på deg selv!!!

Skrevet

Gratulerer kjemoe masse!!!! krysser fingrene for at det går bra )

Skrevet

Gratulerer! Jeg er også blitt ruger i dag. Deilig. Nå håper jeg bare tiden frem til testing går fort for alle oss rugere.

Er det forresten noe men bør/bør ikke gjøre i denne tiden? Jeg spurte legen, og han sa at jeg burde holde meg unna aerobic. Varmeflaske har jeg hørt noen bruker. Er det i rugetiden? Bør jeg holde meg unna noe mat, kaffe el.?

Skrevet

Gratulerer så mye, håper det går bra for dere!

Skrevet

Hei "venter på mirakel" og "74skytte" - gratulerer så mye, nå må dere bare nyte dagene og være litt "dronninger" :-) slik at alt går bra. Åh, det er så koselig å høre om alle som lykkes om dagen. Jeg gleder meg virkelig til jan, da kanskje jeg blir med i gjengen. Gratulerer og god jul alle sammen.

Skrevet

Grattis som ruger, hoppas den sitter denne gangen.

Masse hålla tummar från mig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...