Gå til innhold

Dere som har opplevd MA


lillelykke08

Anbefalte innlegg

Når dere ble sendt til sykehuset for utskrapning, tok det lang tid? Hvordan var det etterpå?

 

Hilsen meg med mange spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til 4 ultralyder for å være sikker.Og tok hcg prøver hver gang for å sjekke om den steg eller sank.Den steg,men langt ifra så mye som den skulle..

 

Uansett.. fra jeg var på første ultralyd og til siste gikk det vel 1,5 uke.var til utskraping 29.august.. hadde ingen smerter etterpå. reiste raskt fra sykehuset.Ville ikke være der.Var sulten og fikk ikke mat når jeg ville (pga narkosen,men var ikke litt dårlig engang) så dagen etterpå fikk jeg smerter.. De ble verre og verre utover kvelden.Og jeg ringte på sykehuset.Fra jeg ringte og til jeg fikk komme inn gikk det 2 timer.Legen som jeg skulle snakke med var opptatt.. kom inn,tok ul,fikk beskjed om å komme igjen dagen etterpå og tok ny utskrapning.

Ingen smerter etter det heller..

Egentlig bare lettelse av at det endelig var ferdig.Nå kunne jeg liksom starte på nytt.

 

Var det i dag du var på ultralyd? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på innvendig ul i uke 11 og fikk vite at jeg hadde en MA, men jeg fikk utskraping allerede samme dagen.. heldigvis....

 

hadde blødning noen uker men så var det over heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetimen ble utsatt, så jeg skal om en time.. hun hadde ikke fått svar på andre hcg prøven enda, men hun sa den første var fin.. Hvis den andre viser at noe er galt (som hun mest sannsynlig tror..) vil hun sende meg til utskrapning allerde i kveld.. er litt skeptisk til det, skulle egentlig dra bort i dag, så derfor jeg lurer på om det tar lang tid å gjøre det, har nesten lyst til å vente til mandag.. selv om det hadde vært godt å få det overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig usikker,derfor jeg fikk til 4 ultralyder og 4 hcg prøve takninger.De ville ikke at jeg skulle være usikker.Du får si ifra hva du synes om det og om du ikke er sikker etter ultralyd timen nå,så si at du vil ha en ny en på mandag eller tirsdag.

Da var iallfall jeg sikker på at det ikke var noen vits i å fortsette sånn på den måten.

 

De må uansett høre på dine ønsker.Si ifra som sagt hva du føler.

Ønsker deg uansett lykke til på timen din!!

 

Må fortelle hvordan det går etterpå.Krysser alt jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...