Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skal ha dåp, og jeg vet det går endel eggehakk, men vet ikke hvor mye vi skal lage til 15 pers???
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 *rødme* men hva er egghakk?
lenej :o) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 om du har "eggehakk" i ditt vokabulær i stedet for eggerøre, så beregner du ca 3 el 2 egg pr. voksen, og 1 pr barn, tror jeg det var..
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Ja, jeg ville beregnet 2 egg per voksen og 1 egg per barn.
lenej :o) Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 mente om eggehakk var det samme som eggerøre, så mener jeg beregningen da er på 2pr voksen, 1 pr. barn. dette pga jeg regner emd det er til et koldtbord? så da er det mere å spise enn eggerøre, så da blir det vel den beregningen. om det ikek hadde vært annet å spise enn eggerøre, hadde bergegningen blitt noe annen. skjønner? når jeg skrev der oppe, hadde jeg ikke sett du skrev det var eggerøre, derfor jeg skrev at om du mente det var eggerøre, så var beregningen sånn. oki? for eg har aldri hørt ordet eggehakk. er det dialekt? og hvorfra? har hørt eggemos, faktisk, en gang da! og det var i et bryllup i oslo..!
Sivalur Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Eggemos!!!!!!! Hehehehehehe - nå fikk jeg meg en god latter her, den var fin!
Frk. Hybelkanin Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 hihi "eggehakk" *ler* den har jeg aldri hørt før Jeg vill tatt 2 egg pr person uansett om det er voksen eller barn. Har erfart at det går mye mer eggerøre enn man tror Kan sikkert plusse på noen ekstra egg også hvis deres familie spiser like mye som vår. lykke til.
* 5 om dagen * Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 eggehakk = kokte, delte egg, bland i majones og rå løk( finkuttet) det er eggehakk....hehe...og det er noe som heter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå