Gå til innhold

Desember: Snakk om epidemi....

Anbefalte innlegg

Lillegutt våkna med spysjuka i natt, urk. Spydde ut hele senga, puta, dyna og alt. Hysterisk når han måtte spy i bøtta. Nå er han rasende bare han ser den bøtta, hehe. Heldigvis spydde han bare noen timer, men er litt redusert i dag.

Gubben ringte barnehagen, og der kunne de fortelle at det kun var to barn på avdelingen i dag, de hadde spydd i går ettermiddag. De andre 7 var hjemme og spydde! Pluss avdelingslederen. De snakka om at det kanskje var noe de hadde spist, men jeg er nå ikke så sikker på det. Sykehuset her er ramma av samme greia, en hel avdeling er lukket. Synes dette går hele tiden nå jeg.

Håper vi er ferdige, selv om jeg er forferdelig kvalm nå. Sikkert bare sympatikvalme, hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136238758-desember-snakk-om-epidemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj. Stakkars lillegutt. Men ikke vær sikker på at dine symptomer er sympati symptoner. Det er skikkelig smittsomt.

Her har den bølgen allerede gått. Lille gutt her i huset fikk det den andre veien heldigvis......

Han hadde skikkelig diare i 2 dg og så var han fin. Men jeg ble hjemme den 3. dagen for jeg hadde jo fått sykemelding, da alle sykedagene var brukt opp før påsken både på meg og pappan. (Hadde mye bronkitt i vinter han). Og den 3. dagen fikk jeg skikkelig løs mage, løp på do i ett til langt utpå dagen, så var det over. Men på kvelden begynte pappan og løpe på do.

Den eneste som ikek ble syk var storesøster.

God bedring da.

Uff, ikke godt å løpe på do heller. Det vet jeg alt om, siden jeg har en kronisk tarmsykdom.

Han har nå feber, og kastet opp igjen. Men det kan være for jeg prøvde å gi han litt middag. Har noen middagsglass med kalkun og poteter som han pleier å få når han er syk. Det pleier han å ville ha. I dag var han litt lunken i forhold til å ville spise, men fikk lurt i han litt. Men så kom alt opp igjen :-(

Litt av et hus, storejenten baker julekaker, og gutten spyr utover hele gulvet.... Deilig, hehe

Her har vi også hatt bølgen..Begynte først med influensa som jeg og desember jenta lå rett ut med..

Så våknet vi natt til søndag og da spydde hun ned senga si, trappa og badet:-(

Stakkars..

Så blei faktisk lillemor på 7 mnd rammet selvom jeg ammer og står i, hun har bæsja og spydd men nå har det roet seg hos henne..

Jeg har heldigvis ikke spydd men det har rent ut andre veien:-(

Og på torsdag reiste gubben til Danmark for og jobbe, og stakkars på vei ned ble han dårlig så han spyr og bæsjer om hverandre stakkars..

Så dette er noe som har slått skikkelig hardt ned i år altså, jeg har allti sluppet unna før men nå har det virkelig kommet..

Go bedring til alle sammen!!!!!!!

Her slår det ene det andre ihjel, sukk.

Gutten våknet i natt, holdt på å spy, men kom ikke noe. Sov godt etterpå. Men står opp i dag og sier han har aua magen. Spydde ut hele faren og kjøkkenet i sted. Vil jo absolutt ikke spy i bøtte eller i noe som helst.

Satt på fanget mitt i sted og la ut om at han spydde, hehe. Jeg sa han måtte spy i bøtta, men "nei, mamma, spy der" og så peker han på kjøkkenet ;-)

Her synes jeg bare denne epidemien sirkulerer rundt mellom fjellene. Alltid noen som har det her, har jeg inntrykk av. Og vi får ALT!

Takk for god bedringsønsker alle sammen

Annonse

frisk sålangt... idar begynte å spy i går -og skulle ha eksamen i dag. Veit ikkje kossn det har gått...

Snuppa gikk på tryne så det sang i går, og har slått løs ene fortanna. Så hun må spise myk mat en uke i håp om at den gror fast igjen. Ser at den strengen mellom tennene og opp i leppa har røket tvert.. Stakkar jenta mi!! Begge to ramla i hytt og gever i går. Skriking heile dagen. Skjønne ikkje ka so skjer..

Snuppa e skikkelig grinete i dag og. Ska ingenting til før ho stortute.. :( Ikkje spes kjekt for i dag skal vi ha juleselskap med venner. Går på veggene snart!!

Uff, så uheldig da! Håper det går fint med tanna. Skjønner at det ikke er kjekt med unger som sutrer, har det samme her. Litt bedre i dag da, så skal slutte å klage.

I går hadde han diare delux! Bæsja så ille at han hadde bæsj helt opp i hårfestet! Deilig, hehe

Lykke til med selskap i dag, det går nok fint skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...