Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som har en god oppskrift? Har funnet noen på nettet, men det hadde jo vært topp om noen hadde en god de hadde prøvd ut =) En ting til: hvor lenge skal de stå kaldt før de er stivnet?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 den på matnyttig.no er kjempegod og enkel. Jeg tar ca 1/3 mørk sjokolade og 2/3 lys. Jeg orker ikke sånn altfor lys sjokolade, men det vil jo alle andre ha;) De stivner kjempefort i kjøleskapet, kan neppe ta mer enn 10 min. Lagde i går - hadde 10 igjen i dag, og har lagd i dag og...
pkv5 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Denne er kjempegod har laget den flere ganger. Pleier å fryse ned risbollene og ta de opp rett før vi skal spise dem. 3 egg og 4 ss sukker vispes til eggedosis. 1 ts vaniljesukker. 1 pk delfiafett og 1 pl lys kokesjokolade smeltes sammen. Alt blandes Ha oppi resnøtter til en passe konsistens. Denne oppskriften er en slager for store og små i dette huset.
Lykkeliten og jeg Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hvis du kjøper en pakke delfia-fett så står det en kjempegod oppskrift på den. Det er den jeg bruker hvert år =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå