Gå til innhold

ned 5 kilo:)


skalha1t etter3.pp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går på reductil eg...eg var 70kilo å no he ej gått ned 1 kilo til..so ligger nå på 54kilo.har ikkje gått på reductil på 1 veke no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ekje de monge gramma ijen te ej he gått ned 7 kilo:)hekje gått på reductil på 2 veke.dei va ei gode drahjelp for når eg først har klart å gå ned nåkre kilo so vil eg jo fortsette.trokje ej kjeme te å fortsette på dei sida de fortsatt går så bra uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Nett spørre eg.Er du lav? For eg tenkte på bmi en din, sidan du snakka om 70 kilo ville jo ikkje bli så høg BMI om du var rundt 1.66, som eg er.Sjølv har eg nett desse siste kiloa som sitter,men tenker at eg nok ikkje hadde fått tabletter pga BMIen min.Difor eg spør deg om dette då.Og gratulerer så masse , det er kjempeflott altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 165cm so BMIen min er ikkje so veldig høg,men derimot har eg ikkje tung beinbyggning.har litt å si de oxo.

kan ikkje sei atte eg er Feit da,men kiloen gjekk bære oppover å oppover menst eg trena og spiste ikkje usunt.tablettene ga med en drahjelp eg trengde til å prøve sjøl oxo.probleme mitt var atte eg spiste masse serlig på kvelden.sjøl om maten er sunne so hjelper de ikkje i dei mengdene eg spiste.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Egentlig slik eg har det og,trener og et sunt, men kiloa går ikkje ned,særlig etter eg slutta å amme,men fekk du dei av legen då??Det er dei som demper apetitten,stemmer ikkje det? Hadde vært deilig å få vekk desse siste kiloa.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat de samme med meg.gjekk opp 8 kilo eg etter eg slutta og amme.spurte legen om de kunne vere for spiralen,men de var de ikkje.

ja,so då fikk eg reductil med legen ja.

jo,fungerte kjempe bra dei 2 første vekene hadde ikkje lyst på noke.,men effekta reduserte til slutt,men tok dei forde å tenkte atte no har eg betalt masse penga for dei so de hjalp.magemålet mitt he sikkert vårte redusert so blir fortare mette no å stopper når eg kjenner de.gått ned so masse no å vil holde meg nede..

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen

Ja verken på vekta eller med målebandet er det blitt endring trass forholdsvis sunn kost , og trening rundt 4 ganger i veka.Men spurte du legen eller?? Er redd min vil sei nei eg,har ein følelse på det..Men merka du bivirkninger av de??Desse går ikkje på fettet i maten,men på å minske appeptitten? Sidan me er begge omtrent like lange, og gjerne treng nokolunde likt i løpet av ein dag, kan eg spørre om kor mykje du et??Eg for min del føler det er middagen som skjærer seg, for då er eg så svolten etter enten to shaker, eller knekkebrød!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go morgen:)

ja,ej nevnte problemet mitt å de v ahan so sa atte de fantest tabletta å de visste ikkje ej.so då lurte eg på om eg kunne få de da å då sjekka han BMIen min å sa atte eg ikkje va overvektig da,men eg fikk alikavel sia ingenting anna fungerer.

eg hadde munntørrhet de var de einaste,men eg fikk ikkje visst eg hadde høgt blodtrykk.mitt var helt fint.

de reduserer matlysten.når du ikkje spiser so minka du forbrenninga di,men tablettane hjelper deg å holde oppe forbrenninga oxo.søtsugen forsvinner.

før eg startet på tablettane spiste eg frukost 1 skive.spiste eple eller nåke anna til mellommåltid.2 skiver te lunsje å masse middag å godteri om kvelden.

no etter tablettene.1 knekkebrød te frokost eller ingenting.lunsje:1 lita skive.Middag spiser eg til eg kjenner eg er mette(før spiste eg til eg nesten sprakk) å kansje frukt eller ingenting iløpet av kvelden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon til deg og.Ja det ar forskjell!! Likte godt det der med at forbrenninga blir haldt oppe fortsatt, og at det setter ned søtsuget....for det kjem og og ofte ekstra mykje av når ein prøver å ete mindre. Så munntørrheit var eineste bivirkningen som du fekk, det var jo ikkje så gale. Det finnes jo tyggis,eller drops på apoteket og som hjelper mot det.Halde meg oppdatert då, og fortelle korleis det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi prøver no på å få nr 2 no da so satser på atte ikkje e lenge te ej blir gravid:)so kiloene raser vel på ijen da etter kvart,men skal vere meir påpasseli denne gangen enn sist.

du får holde mej oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Syns kostholdet ditt høres heilt horribelt ut: ingeting til frokost (dagens viktigste måltid!), lita skive til lunsj, litt middag og muligens ingenting til kvelds. Har du tenkt på at du faktisk treng næringsstoffer for ikke å få mangelsykdommer?

Spesielt syns jeg dette kostholdet er ubetenksomt hvis du tenker på graviditet?

Unnskyld meg, men kasnkje legen heller burde gitt deg et kurs i sunt kosthold i riktige mengder!!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de e min måte å slanke mej på å de einaste so hjelpe.ha aldri holdt på sånn hadde ej blitt gravid då ha ej tenkt meir på næringa.hekje du matlyst om morgenen so hekje du de.kankje tvinge mej helder til å spise når ej ikkje he lyst på.ej svelte mej helder ikkje.

å unnskyld mej,men kansje du skal passe litt på dej sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen

Såg du fekk kommentarer på kor lite du åt.Eg tenkte det slik at dette var over ein periode at du gjorde det på denne måten som dette.Derfor hengte ikkje eg meg opp i det.Eg tar gjerne ein herbalife shake om morgonen, dersom eg ikkje har appetitt. For den er ikkje alltid like stor om morgonen, ikkje etter at eg slutta å amme. Men eg hadde nok ete mindre til middag om eg hadde klart meir om morgonen, og gjerne eit godt lunsjmåltid. Men det er ikkje alltid like lett det der.For som du seier, så kjem det igjen til middagen, og ofte til kvelden og.Eg trur det henger litt saman med om ein er A eller B menneske eg. Eg er B.

Og eg tenker det at under graviditeten så kjem du til å ete vanlig. Vist du er som meg når eg går gravid, så er endelig appetitten der he he( kunne godt ha vært mindre!!!) Lykke til, går nok fint dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,perioda ja slik atte eg klarer å få magesekken mindre å einaste so hjelper til de e å spise mindre.de skjer dager der eg spiser mere nn andre dager.men kjenner no atte eg blir fortere mette da:)

he prøvd ditta me å spise lite ofte,men de fnker ikje for meg desverre.

Eg er oppe kl 6 så eg legger meg tidli oxo.

 

ja kommer til å sise normalt ja.må jo tenke på nurket der nede:)

men må tenkemengda då oxo.

he akkurat hatt besøk av naboen no å vi he spist snop:/hehehe..nammmm.

 

Takk de samme)

 

Go natta nattinatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei nattinatt!!

tror eg kommer til å legge på meg igjen litt i jula ja.alt for mange fristelser enne høgtiden.klarer ikkje ålavere å spise twisten som ligger her på fatet att med all frukten..heheh...!!!

kvordan tror du de går for deg??

tror kansje atte eg skal begynde på reductil igjen neste år.då har eg hatt opphold en måne.prøve å nå målet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo He he ja den jula er det ikkje så lett å halde seg heilt uten godteri, og sikkert lurt å berre vente til etterpå ja.Eg pleier ikkje å være så flink i helgene heller med snopet.Det er harbalife eg har gått på nokre mnd, uten så veldig resultat.men den er veldig grei , og ikkje minst etter trening, men då med proteinpulver i. Eg tenkte ¨prøve ein slik prøvetime med bailine etter jul, for å sjå kva det går ut på. Er vel særlig det å fått stramma opp etter fleire fødsel som kunne vært godt for meg å fått gjort.Eg tviler litt på om legen min vil skrive ut reductil til meg kjenner eg han rett.Men sjølvsagt vist eg fortsetter å gå opp i vekt, trass trening og sunt kosthald så gjer han vel det.men eindel av vekta no er nok trening sidan i sommer.Men eg har eindel overvekt i familien, så eg bør nok være obs. Ja ja me får berre passe på å ikkje være for svolten, for det er då det er så lett å ete for mykje snop.Og eg kjøpte meg nokre tabletter i går for å halde eit stabilt blodsukker,som skal taes ei stund før måltid.Og faktisk så synest eg de gjer det slik at eg ikkje vert så svolten, og blir mindre lysten på noko snop.Men no er dte tidlig då, sidan eg kjøpte de i går, så eg får sjå etterkvart.Lykke til, og god jul.Kose deg, med mat og..trass alt, he he.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go kveld nattinatt..

er her bare enn kjappe tur før eg må logge av ijen..

ville bare ønske deg en godt jul og ett godt nyttår..

snakkest etter julen:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

hadde du ei fine julaft??

ej spiste no sefølgeli meir enn ej skulla da!!va mette,men klarte ikkje å lavere å spise meir.heheh

grur mej litt til å gå på vekta på fredag!!frykta eller veit ate eg har gått opp sikkert ett par kilo..

 

somme leger er litt strengere enn andre har eg erfart,men de er jo bare å høre med legen din de visst det ikkje skjer fornadringer med deg!

 

Ka tabletter det er da??hmmm...får håpe di hjelper deg da!!

har du prøvd krom tabletter mot søtsuget??det er mange det hjelper på,men ikkje meg da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Ja hadde ei veldig fin julafta.Eg har nok ete eindel snop desse dagene ja, og mat, sjølv om eg er mett og egentlig ikkje så godtesjuk.(men pleier være litt ekstra lysten på søtt før mens)Men å la være ete er ikkje så lett for det i desse dagene.Men ny frisk etter jul.Ja eg veit jo ikkje kva legen ville ha sagt sånn sett når eg ikkje har spurt, og er jo ikkje overvektig,men som sagt dette laget på hoftene, og magen.Du dei heiter Glucosan, som skal regulere blodsukkeret ,men og dempe litt søtsug, og apetitten.Men virker nok ikkje sånn som reductil.De kjøpte eg på helsekosten.Men eg merker forskjell, så det blir spennende å sjå etter jula er over ang de tablettene.Bruker de no og då, og eg et mindre enn elles til måltida faktisk.Berre huske å ta de litt før maten ,virker best då.Elles så har du ikkje merka noko bivirkninger av reductil eller??Må kose deg masse i jula videre då.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt nyttår!!

 

jaja...då he ej gått opp 2 kilo i jula å igår traske ej mej ovgårde til apoteke for å kjøpe mej nye dose me reductil..må ned te ej skal te syden!!håpe va 60 kilo før ej for å de såg bra ut før jul for då va de bære 4 kilo ,men no e håpet ute.klare ikkje 6 kilo på 9 daga..

kor de gjekk me dej i jula??

 

snakka oxo me dei so laga pillane ej gjekk på om korleis de blir sia ej prøva å bli gravid,men han råda mej te å slutte på dei da,men hjeløp...ka ej skal gjere..vil no gå ned da...!!??!

dei hadde ikkjhe påvisst skade på fostere da!!men kunne skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...