Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skal på julebord i kveld og har en svart enkel kjole jeg skal ha på.Men må ha noe farger synes jeg ellers så blir det så trist. Tenkte på et sjerf eller noe. Men hvordan skal jeg ha skjerfet? Er helt grønn nå. Noe annet jeg kan ha til. Vil gjerne ha tips til hvor det kan kjøpes og.
celodi Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Både gull og sølv er inn nå da! Så kanskje et pent langt smykke og veske i samme farge? Jeg hadde gull sist helg jeg var på julebord..
Gjest Nydelige christina Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde en svart kjole sist helg på julebord, på kjolen va det en sølv nål i livet, derfor kjøpte jeg en svart veske m/sølv knapp og hadde gullsmykke og gull i ørene! Det ble kjempefint:-)
petite fleur Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 En venninne av meg hadde svart kjole, sennepsfarget skjerf og sennepsfarget strømpebukse - dødslekkert:) Skjerfet ble kjøpt på noa noa og strømpebuksa på uno.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Hva med et sånn belte rundt livet som er populært nå, i sølv el gull? Også sko i samme farge, og kanskje et smykke eller veske???
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Belte tror jeg ikke blir så fint siden jeg er gravid. Men en skjerf i sølv hadde kanskje vært fint. Er litt sølv i kjolen. Bare litt glitter liksom. Sølv sko hadde vært fint. Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå