Gå til innhold

Jippi:-)

Tomine29-Høygravid:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da går jeg inn i den 13 uka:-) Veldig godt, selvom man aldri blir helt trygg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt magisk å gå inn i den 13 uansett :) Jeg er i min 15. uke nå, har ikke vært på ultralyd eller hørt hjertelyden enda. Skal til jordmor på mandag og håper håper på å få høre noen hjerteslag.... =)

Alt bra med deg? Lykke til videre!

Skrevet

samme her.. ska til legen på mandag, håper jeg får høre hjerteslag. 15 uker jeg å. når kommer magen?

Skrevet

Spennende! Ang magen så hadde jeg desverre mage før jeg ble gravid :) føler den har vokst litt, men er nok ikke så lett å se som på de som var flate på forhånd.. Når er termindatoen din?

Skrevet

Lykke til begge to:-) blir spennende. Formen er heldigvis bra, hva med dere? :-)

Skrevet

her har ikke magen vokst noe spes:( men puppene har derimot hehe. har termin den 8 juni foreløpig, men blir vel sikkert litt forandringer etter ultralyd=) når har dere termin? formen er altfor bra så føler meg ikke så gravid egentlig så derfor ser eg frem til å høre hjertelyden=))

Skrevet

Puppene har vokst her også :) Jeg har foreløpig termin 7.juni. Skal ikke på ultralyd før 7.januar... Lenge til! Lykke til i morgen!! La oss håpe vi begge får hørt hjertelyden!

Skrevet

Jeg går også inn i den 13. uka...det er litt godt...

Skal på UL i morgen tidlig...er så spent.

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i dag? Fikk du høre hjertelyden?? Det fikk jeg! Helt fantastisk!!

Skrevet

Hei. fikk høre den jeg også:D så no vet eg at d e noe inni der:P gleder meg sånn til ultralyd.. ser vi ska samme dato. ikke så veldig lenge til=) blir kjempe spennende.

Skrevet

Hvordan gikk ultralyden? Var det privat siden det er så "tidlig"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...