Gå til innhold

Hvor opptatt er dere..


Liagora med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske opptatt av det :-) Jeg er ca 10 kg overvektig (lubben, rundt.. du vet) så jeg har ikke lyst å gå opp mer enn nødvendig. Samtidig vil jeg at barnet skal få i seg så mye som mulig av de riktige tingene! Regner med at jeg kommer til å skeie ut med junk av og til, men hittil (har visst om det i tre uker snaut... hehe, så ikke så lenge) har jeg vært flink. Har vært ganske flink i forkant også, siden graviditeten er planlagt. Tror det meste med gylden middelvei er ok jeg, bare man skygger banen for ting man vet er skikkelig fy fy, som f.eks:

*tartar

*spekemat

*gravlaks

 

vel.. stort sett gammel mat og sær mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jo litt på at for mye sukker ikke er bra, men har ikke helt klart å leve deretter, ikke så mye om smaker. Det har blitt noen brus, og litt mindre mat. Men jeg prøver. Ellers så synes jeg det er slitsomt å tenke på alt jeg IKKE får lov til. Eeeeeelsker jo blåskimmelost, helst de myke sortene, og annen upasteurisert ost, parmaskinke osv. Men jeg holder meg unna!!!! Gleder meg vanvittig til sommeren da jeg kan spise sånt igjen. Ellers så går det mye i frukt for tida, men det er vel bare sundt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser vanlig mat stort sett.. Er kanskje heldig siden brus og godis ikke smaker godt i det hele tatt lenger...har også en mann med for høyt blodtrykk og vi har begge noen kilo for mye, så vi spiser ganske sunt sånn i utgangspunket!!

 

MEN ER SÅ LEI MEG FOR VIL SÅ GJERNE SPISE FENALÅR I JULA!!!!!!!!!!! Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det heldigvis av seg selv; junkfood og søtsaker smaker dritt, mens jeg er blitt en hund etter frukt og grønnsaker. Hvem skulle trodd det, liksom? Og melk går det MYE av, det har jeg alltid vært glad i, og ettersom lysten på cola og brus generelt har forsvunnet helt er det liksom enten melk, juice eller vann jeg har å velge mellom når jeg er tørst. Og tørst er jeg hele tiden...

 

Ellers er jeg ikke så veeeldig nøye på hva man KAN spise og ikke, men så har jeg heller aldri vært så gira på mykoster og kjøttpålegg og andre risiko-matvarer. Så lenge jeg får spise leverpostei og rekesalat, er jeg såre fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske opptatt av å spise sunt, mest for min egen del. Har en vond rygg fra før, så det vil ikke være gunstig å gå opp for mye. Får se etterhvert hvordan det går....vet ikke om jeg har viljestyrke til å stå imot evt "pica" hvis disse skulle medføre sukkerhunger el.l.

 

Ellers er det kjedelig å ikke kunne spise spekeskinke! Og blåmuggost, sukk.. Det er vel verdt det til slutt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...