Gå til innhold

Dere som har vært på ultralyd i uke 17, 18, 19... Angående størrelse...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Simba :)

Fikk ikke vite CRL eller lengde jeg, men hun målte meg til å være 16+3, etter å ha målt hodet og hoftebeinet til babyen. Tror ikke hun tok noe mål av hele babyen, men sjekket at hodet, lårbeinet og magen var proposjonal..

Prøver meg på ny UL neste uke... for å se om den lille vil avsløre om det er en liten prins eller prinsesse :)

Ok... Jeg vet ikke helt størrelsen her heller, men på bildet står det at noe er 8,8 cm, mulig CRL. Hun sa det tilsvarte 17+0 ca. Men jeg er da for kort på vei til å vite sikkert, defor tilbake senere å måle igjen. Men synes bare det hørtes litt lite ut med 8,8 cm... Jaja...

Blir spennende med UL til uken da, håper h_n ikke er så sjenert da!!:) Spent på å høre hva du får vite! :)

Jordmor så faktisk "rett på", og kunne ikke se noe som var utpreget gutt, men turte ikke avkrefte at det kunne være gutt heller! Derfor jeg kanskje tror jeg har ei lita jente i magen nå, selv om magefølelsen hele tiden har sagt gutt..

Er veeeeeeeeeldig spent, og håper vi får vite mer sikkert denne gangen!

8,8 hørtes litt lite ut på CRL... er sikkert et annet mål!

hei Simbad999

Jeg var på ultralyd å fikk samme mål som deg på crl. Å han kom fram til at jeg var kortere på vei en først antatt. Men det kan ikke stemme ut fra når jeg fikk positiv graviditetstest. så skal tilbake om en stund til ny ultralyd..Litt drøyt å få positiv graviditetstest dagen etter jeg liksom skulle blitt gravid. Mn jeg va på ul i bynnelsen av uke 16. så han sa at det kunne endre seg mye tell oridnær UL.

Hm... jeg var på UL i uke 13 og fikk da høre at CRL var 9 cm.. Men da antydet de at jeg var lengre på vei da... Får skikkelig svar på dette på ordinær UL 18 des...

Annonse

jeg fikk ikek høre noe sånt jeg.. fikk bare hvite at jeg var 18+1 når jeg var der. akkurat det samme som jeg trodde jeg var..(fikk samme termin som jeg hadde fått hos legen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...