Gå til innhold

Hvis ikke denne kvalmen gir seg snart så...

Anbefalte innlegg

..kommer det til å gå trill rundt for meg her!! Har kastet opp hver dag i seks uker i strekk nå, og jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Postafen funker ikke, å spise lite og ofte fører bare til hyppigere besøk over doskåla, og ro og hvile med en propell toåring i samme hus? Neppe.. Noen som har et effektivt råd til meg?!? Skal på jobb om halvannen time, og det kommer aldri til å gå bra :-S

Fortsetter under...

Gjest mooby*Sommerbaby*

Synes du bør sykemelde deg jeg. Du kan ikke jobbe når du er i den formen vel? Du får jo ikke hvilt deg noe stakkar. Vært sykemeldt hele tida pga av kvalme jeg. Jeg spyr ikke hver dag da, men er drittlei av å gå å være kvalm hele tida. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen når hvis jeg blir frisk da.. Er 9+0 idag. Håper dette snart er over!!

Det er godt å høre at det ikke bare er meg som sliter no veldig med det der! Jeg er kvalm fra jeg står opp og til jeg legger meg nesten, holder på å bli gal! jeg er 9 + 6 idag, så håper virkelig ikke dette holder på så veldig mye lenger... Synes så utrolig synd på samboern også, han vet ikke hvor han skal gjøre av seg... Uff, skulle ønske jeg slapp dette...finner ikke noe som hjelper heller! :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...