Gå til innhold

4 mnd til kiropraktor, pris på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 4 mnd snur bare hodet til den ene siden, og er da skjev i hodet pga dette!har bestilt time hos kiropraktor for undersøkelse, så han får sett om det er noe han kan gjøre med dette! noen som vet hva det koster for baby å gå til kiropraktor??noen sier at det er gratis nemlig......

Skrevet

Hos min kiropraktor koster det 360,- for første time (lengre time med opptak av pasientopplysninger o.l) og så 270,- for hver time etter dette. Da er 50,- refusjon fra trygdekontoret innbakt i prisen. Kiropraktor dekkes aldri med mer enn dette (uforståelig for meg!), mens mulig at du kan få gratis fysioterapi til barn. Men fysioterapi vil ikke hjelpe mot stivhet i nakke, da.

Skrevet

hatt jenta mi 4 ganger til kiropraktor og kostet det samme til henne som for meg. 450 første gangen og 250 gangene etter dette...

ikke noe gratis nei...

Skrevet

Finn en manuellterapeut med driftstilskudd, altså offentlig avtale. Om du kan velge, finn en som jobber med barn og kan noe om KISS og KIDD. Du trenger ikke henvisning eller noe, kan bare ringe og bestille time, bare spør om han har offentlig avtale. Da er det helt GRATIS for barn under 12 år. Jeg har akkurat bestilt time til sønnen min selv for utredning. Manuellterapeuter er fysioterapeuter med to års videreutdanning, så vidt jeg forstår, tror behandlingen vil være omtrent den samme som hos kiropraktor, forskjellen er bare at du slipper å betale...

sjekk ut

http://www.kiss-kiddforum.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...