Gå til innhold

Noen fra Stavanger her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny, og lurer på om det er noen tvilling gravide fra Stavanger området her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg bor på Klepp, så det er ikke lang fra Stavanger :)

Er 36+2 uker på vei med tvilling gutter

Skrevet

Nei, det er ikke langt unna(:

Jeg bor i Stavanger. Er 33+6 uker på vei. Vet du om andre tvilling gravide i området?

Hvordan har svangerskapet ditt vært? Ikke lenge igjen du da, heldig!!

Skrevet

Da blir det ikke så mange uker mellom mine og dine barn =)

Nei, jeg kjenner ingen tvilling gravide i området, men det hadde vært gøy å bli kjent med noen :o)

Uten om å vær utrolig kvalm de første 3mnd, så har svangerskapet mitt vært veldig bra og uten noen spesielle plager, men nå begynner det å bli veldig tungt kan jeg trygt si =)

Skal ta KS om 2 uker, så snart får jeg treffe mine 2 små, gleder meg kjempe mye til det og det blir så spennende å hilse på de 2 som har bodd i magen i alle disse mnd :)

Skrevet

Er det eneggede tvillinger?

Jeg var kvalm (syk) de 4 første mnd. Men ellers har det gått kjempe bra. Ble sykemeldt i uke 22, pga jobben min. Og nå er jeg rimelig lei av å være høygravid,...og gleder meg til å se ungene mine!!

Skrevet

De tror at det er eneggede, så de har behandlet det som det ( UL hver 2 uke o.l)

Vet de om dine er 2 egga eller 1 egget ?

og vet du om det blir vanlig fødsel eller KS ?

Forstår godt at du er lei av å vær høygravid...magen kommer jo raskere og det blir fort tungt...

Jeg føler jeg har gått mange uker over tiden, spessielt når folk "maser" og sier "Kommer de ikke snart, du kommer til å sprikke"osv osv

Hvor ofte går du til kontroll ?

:)

Skrevet

heisann! eg e fra stavanger, og nærmere sagt sunde. men for tiå ligge eg inne på sykehuset pga fare for fortidlig fødsel.. ligget i over ein måned nå og har klatra opp t uge 30+2 i dag. skal ha 2 toegga guttar egentlig 17 feb. men ting skjer nok ei goe stund før d! hb eg klare å knibe igjen t jul iallefall:-)

Skrevet

Jeg får 2 eggede tvillinger, en gutt og en jente (:

Det blir nok vanlig fødsel på meg, det har ikke vært snakk om noe annet.

Går til kontroll på SUS hver 14.dag. Men fra uke 35 blir det hver uke...

Da får nok kanskje dere begge ungene ut til jul da(:

Og du fra Sunde får nok noen små nurk, vet du hvor store de er?

Skrevet

de ligger rundt 1500 gram nå. da eg kom inn i uke 25+3 va di 900 g. heldigvis er de så og si heilt like i vekt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...