Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Sambo har fått skikkelig sansen for navnet Vilje, og jeg begynner også å få smaken på d etter å ha gått og 'prøvd' d i noen uker nå. Fortalte om navnet til ei venninne og hun hadde kun hørt om navnaet ViljA tildiger ikke ViljE. Hva synes dere er finest?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Absolutt Vilja, nydelig. Vilje er jo et substantiv...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 D er jo Vår, Hauk, Storm osv også. Jeg synes begge er kjempefine! Men Vilje er jo langt mer spesielt, så jeg ville nok ha satset på det. For _substantivet_ er jo noe positivt, så hvorfor ikke la henne hete nettopp det? Med ViljA er jo betydningen av navnet nesten borte, det er bare _fint_.
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 vilje. samme katogori som silje og tilde men liker vilje. det betyr jo noe og
*Dubsgirl* Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Jeg liker begge.. men ville nok valgt Vilja..
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Liker oftest e-endelse, men her tror jeg at jeg syns Vilja er finest.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Vilje! Vilja er jo bare Vilje i bestemt form forresten, så da kan dere jo kalle henne begge deler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå