nr2-imagen:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er tempen ekstra høy den mnd? Jeg er på dag 6dpo.. Og tempen har aldri vært så høy før? Er det bare tilfeldig?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 KAN jo være tilfeldig, siden tempen ofte går litt opp og holder seg litt høyere enn før EL. MEN det er også et veldig godt tegn på at det kan ha skjedd noe, og at du er gravid! Blir spennende å se fremover :-) Lykke til!
petronella_78_med spire =) Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har tempet de to siste syklusene. Etter EL ble tempen høyere, som vanlig..., men etter ca. 1 uke etter EL steg tempen enda litt...og der har den holdt seg. Ligger tett opptil 37 grader =) (mannen mener jeg er en varmeovn han kan varme seg på om natten, hehe). Jeg er nå 6+1.
lana<3 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Ann: Hvis du legger ut denne på bli gravid også vet jeg at flere har tempet den mnd de ble gravide...og hvis du ser på tempene til noen av de i tempeklubben kan man se at det er et par ganske lovende temper... Jeg temper også denne mnd, første mnd min....vet ikke om jeg er gravid er selv bare 7 dpo idag.... her er min: http://www.fertilityfriend.com/home/lailaelin skal inn og kikke på din temp nå ble veldig nysgjerrig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå