It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Man har vel aldri krav på å heve et kjøpt sånn uten videre. Selger kan kreve å få rette feilen eller bytte i ny vare noen ganger først, huker ikke helt hvor mange.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ok kjøpte den i april i fjord..og har fått bytta mange ting på den...blir de samme feilene hver gang. er så irriterende..og jeg hater rudo på strømmen for der er det ELENDIG service...så vi lurer på om vi skal dra på rudo i oslo og håpe vi får bedere hjelp der.
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Er det gjentatte feil stiller det i et annet lys. Da kan du kreve litt mer. Tror det er hvis varen har samme feil på 3dje gangen, men det vet kjøpsloven bedre enn meg, he he.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Hmm.. det vet jeg ikke... se på forbrukerportalen.no.. mener det står en del om sånt der.. vet at man kan heve kjøpe på en sofa f.eks etter 5 år..
M-N & sassy-susie Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 eg fikk heva kjøpet på min voksipose etter 1 år...
Mamman til kasper og Elise Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 En vogn til 7000 burde holde en stund syntes jeg...og vi har klagd fra dag 1...vært der sikkert 20 ganger..men de er så sure og jævlige og står og ler av meg.Idioter...får prøve lykken i oslo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå