Gå til innhold

Hvor kjøpe mammatøy???


mammatilsommeren

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 11 men magen har vokst og vokst, og nå MÅ jeg ha noe nytt. På H&M fant jeg en bukse, men etter et døgn så den ut som en ballong på rumpa, ikke fint, og ikke minst usexy! Babyshop hadde heller ikke mye.....hjelp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke baby klær.Går ennå i dongeribuksene mine.. men du kan gå inn på gina tricot,kjøpe en sånn stor topp (kommer ikke på hva det heter akkurat nå) og så kan du jo ha noen av knappene på buksen åpen uten at noen ser det.Jeg synes dessuten at mamma klær er sinnsykt dyrt!

 

Det er meg iallfall:p

 

Brukte ikke mamma klær sist heller og da var jeg svææææææær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å kjøpe en mammabukse fra H&M via internett, men ombestemte meg i siste liten. Tenkte at hvis jeg skal kjøpe noe sånt vil jeg vite med sikkerhet at det passer. Siden jeg bor på en plass hvor det er minst 1 - 1,5 timer til nærmeste H&M, har jeg saumfart hver eneste butikk i nærheten etter mammaklær... NADA! Men jeg har kjøpt meg sånne "leggings" i større str enn hva jeg normalt bruker. De er vanvittig gode å ha på seg og ser fine ut hvis du har en lang tunika eller en "minikjole" over =) Ellers går jeg MYE i kosedressene mine når jeg er hjemme =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lindex har vel mammaklær!!

Jeg ville gått på gina tricot jeg også. Kommer nok til å gjøre det etterhvert. Er 10 uker på vei nå ,men angå i mine egne klær enda. Men kommer nok til å kjøpe sånn tunika etterhvert. Sånn som jeg ikke har kunnet kjøpe før for da har jeg sett gravid ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...