Gå til innhold

Føler du at magen din er stor, liten eller akkurat passelig

Anbefalte innlegg

Selv følte jeg lenge at magen var veldig stor, men nå føler jeg at den er ganske liten. Vet jo at magen vokser litt i rykk og napp, så det er vel ikke så lenge til jeg atter synes den er stor.

Kanskje det har noe med at er så vant med den, siden jeg ser den hele tiden. Husker hvertfall at jeg i mitt forrige svangerskap syntes at magen min var helt vanlig. Hehe jeg syntes ikke den var stor i det hele tatt. Har skiftet mening i senere tid når jeg har sett på bilder av den. Kanskje det er likt denne gangen

Fortsetter under...

Jeg syns den er altfor liten! Er til tider ganske "deppa" fordi den ikke er større. Men samtidig vet jeg jo at magen dukker opp etterhvert. Jeg vet jo den vokser, for klærne mine er historie for lengst. Nå er det kun mammatøy som gjelder. Men jeg er myyye mindre enn "alle andre".

med min første som var en jente var jeg stor med stor S men nå er jeg overrasket over hvor liten jeg er.jeg skal ha en gutt denne gangen sa ultralyden men jeg er like stor som da jeg var 5 mnd på vei m jenta.og blir 7 mnd om en uke...

Jeg syns magen min er diiiiger!!! Jeg hadde ikke så stor mage sist jeg var gravid. Det har jo litt med at jeg er litt tygre denne gangern her da... Veier nå mer enn da jeg var høygravid sist..... Men jeg lurer litt på hvor stor jeg egentilg blir til slutt, jeg kommer jo ikke til å greie å gå!!!

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg synes magen min er stor. Allerede litt i veien. I uke 24 var symfysemålet 24, og vil nok følge den kurven videre. Stor mage = mye lausskinn etterpå. Men men. Magemålet har jo ikke så mye å si for størrelsen på babyen. Det er jo litt med hvordan livmora var far før, mengde forstervann, og hvordan ungen ligger. Tenker egentlig ikke så mye på det til vanlig. Bare konstaterer at jeg vokser, for å si det slik.

Ligger like over det grønne feltet, så har litt mage, ja! Sånn som jeg er nå med tredjemann (28 uker) synes jeg ligner mye på det bildet jeg har fra førstemann der jeg er 33 uker. Ble ganske diger med nr 2 også, men etter 2 1/2 år følte jeg at magen var tilbake til normalen. Så jeg bryr meg i grunnen ikke så mye om det. Litt morro å være så stor i grunnen :-) Har ikke lagt på meg mer enn 6 kg til nå, så er ikke så bekymret for vekten foreløpig :-)

Jeg føler at magen min er ganske stor, men er alikevel førnøyd med den. Jeg har hatt stor mage med alle mine, men ikke fått store babyer, så det er bare at livmoren vokser mye. Nå er magen ganske høy, og strutter som bare det, og jeg synes den er pen :o) Håper den fortsetter å strutte en god stund til, før den synker, og blir lav.... Har termin 26 mars, så den skal vel holde seg oppe en stund til ;)

• 2 uker senere...

Annonse

uff jeg hører hele tiden fra folk om hvor stor magen min er. Slitsomt. jeg vet at den er stor men å høre om det hver dag er irriterende. Har termin 17 mars og lagt på meg 11 kg allerede men kan ikke si at jeg spiser mer enn vanlig så jeg vet ikke helt.

• 2 uker senere...

det gjør jeg også, er så sliten av å høre alle kommentarene. Det er så rart at når en er gravid er det plutselig lov å si akkurat hva en tenker om størrelse ol! Jeg blir skikkelig lei meg, gråter når jeg kommer hjem fordi jeg føler meg så fæl... Nå har jeg sluttet å gå ut, treffer bare de nærmeste. det er så vondt å ha det sånn, ihvertfall når en har ei jente fra før på tre. Hun lurer på hvorfor mamma er så lei seg. Nå har jeg seks uker igjen, frykter jo fødselsvekta pga størrelsen men blir godt fulgt opp av jm. Hvis en ikke har no fint å si til en gravid, burde en ikke si no i det hele tatt!!!!!

syns magen min er liten,iforhold til da jeg gikk gravid sist.da nådde magen min til knærne da jeg satt,nå er den midt på låret..jeg er veldig spent og begynner å bli klar for å få se nurket

Som førstegangsgravid så syntes jeg selvsagt magen begynner å bli stor ( er 7,5 mnd nå). Men får stadig høre av andre at jeg er litt liten. Uansett, så trives jeg selv godt med magen min:)

Syntes det er trist å høre at noen til stadighet får høre av andre at de er SÅ store!!!! Helt enig i at da burde folk heller holde det for seg selv! Sikker på at dere er flotte:)

Er 33+4 uker på vei og føler meg enorm, men er vel akkurat passe. Er større nå enne da jeg var en mnd unna termin sist gang.

Ikke føler jeg meg spesielt pen eller vakker..=o( Bare stor og feit...

Menmen...hehe..Jeg vokser og er fornøyd med det=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...