Gå til innhold

To tette.... beste vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du ha en god vogn hvor begge barna sitter godt. Vil anbefale å kjøpe en som er smalere enn 80 cm og som har svingbare forhjul, og den bør være lettest mulig. Dette gjør den enklere å håndtere.

Hvis du vil ha muligheten til å ha dem vendt mot deg ville jeg sett på emmaljunga cerox, teutonia team alu s4, herqules raptor twin

Hvis du kan gå for en vogn der eldste sitter fra deg og yngste i hardbag mot deg først, siden begge vendt framover kan du kikke på oth urban jungle, tfk twinner twist, (easywalker) duowalker, babytravel

Ville tenkt litt godt over det om du vil ha mulighet til å ha begge vendt mot deg, om du vil ha separate kalesjer, om du vil bruke hardbag eller softbag osv og anbefaler deg også å reise å se på forskjellige vogner, da er det lettere å ta et valg.

Jeg har vært inne flere ganger og foreslått Peg-Perego duette SW. Ungene sitter etter hverandre. Vi får 16 måneder mellom våre, når nr. 2 kommer nå i desember. Noen har kommentert at vogna er lang og litt vanskelig å håndtere. Jeg syns ikke det. Vi har vært ute og test-kjørt med bare storesøster. Du kan se vogna på angelbaby.no. Jeg har sett på alle mulige søskenvogner der begge sitter ved siden av hverandre. Kjøpte nesten en OTH, men den er veldig dyr. Ville forresten gått for softbag. Lettere å håndtere når du har storesøster/bror i tillegg.

• 1 måned senere...

Du kan få hardbag til peg perego vognen, så eg ville gått for det. Hard bagen heter navetta bassinett, trur ikkje den er så stor, men du har den vertfall mens barnet er på det minste. Eg skal kjøpe peg perego trippel sw, når vi nå får det 3. barnet på under 3 år, det blir 2 og et halvt år mellom minste og eldste og kunne ikkje tenke meg å ikkje ha vogn til eldstemann. hvordan denne vognen er å trille veit eg ikkje, men den er vertfall heilt sikkert bedre å trille den en den vognen vi kjøpte sist gang... babycare tvillingtrille med softbag, er et ork og trille, og styrer mot eine sida av seg selv. ikkje kan eg stille styret på den heller, så eg går med skuldrene under ørene når eg triller...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...