Gå til innhold

My boobs,my boobs, my boobs are not okey!


LinePine85

Anbefalte innlegg

Fy FEITE så vonde pupper jeg har nå!! 10 ganger verre enn når jeg begynte å merke de, som et symptom... Regner ikke med det finnes noen verdens ting man kan gjøre for å lindre "verkingen" litt? Skal ikke klage assååå.....Det er jo nurket vårt vi venter på! Lenge leve vonde pupper! *skratte* Måtte bare få det ut liksom... Hihi! Hilsen fra steelboobs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, my boobs are not okey either..

 

Synes de er verre jeg også nå..

Større også.

Får vel snart skikkelig skikkelig store.......hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er niplene som er værst og bra er det at de er tildekket med bh hele dagen, hvis ikke hadde jeg blitt gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her,men jeg ammer i tillegg, synes jeg ikke kan nekte turbotrollet pupp helt ennå... men begrenser det litt mer jah!!

men må nok avene han før babyen kommer.... skal jo være noe igjen til babyen også!!hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er ikke no' særlig de heller, ganske sprengte og ømme og ordentlig såre vorter. Men de ser jo veldig bra ut da! Helt runde og fine he, he..;)

 

Men som gubben sa her om dagen;

"Puppene dine nå er som å ha cabriolet om vintern; veldig stilig, men helt ubrukelig" : / Hva sier man til sånt da? "For your eyes only...."

Vi lo litt av den.... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var bra haha, u can look but u cant touch. Min ble jo skremt av meg igår da jeg gikk uten bh i huset siden jeg vasket klærne mine. For jeg hoppa og holdt for puppene hver gang han gikk forbi meg, var så redd for at han skulle ta på de ved uhell eller med vilje hihi( sååå ekle og såre brystvorter daaaaa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...