Gå til innhold

dere som har menn med nedsatt sædkvalitet eller mengde

Anbefalte innlegg

hei. jeg har begynt å lure på hvorfor det ikke har vært vurdert å skylle egglederne mine. det var liksom sont at når de fant ut at mannen hadde få sædceller, så stoppte utredningen av meg. jeg synes det hadde vært grett å få gjort det, det kan jo være at der er noe "galt" med meg også. dere andre som har menn med nedsatt sædkvalitet eller mengde, hvordan har det vært med deres utredning?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har tenkt akkurat det samme som du. I det vi fant ut at mannen har dårlig sædkvalitet var det stopp i utredningen av meg. Selv om alle blodprøver og innvendig UL tyder på at alt er fint, så kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å få det sjekket. Spesielt siden jeg sliter litt med spotting i dagene før mens, men spotting er i følge legen min ikke noe problem og årsaken er jo allerede funnet :-/

Heisann=)

Jeg var den som ble utredet først, men UL, blodprøver, kontroller i hytt og pine... Alt var bra, men det skal nevnes at jeg har barn fra før.. men jeg har delt livmor så det KAN være et hinder.

Så var det snakk om lap, menst vi ventet på mannens sædprøver, da vi fikk dem fikk vi beskjed om at de var nedsatt kvalitet på dem, og han startet på en kur for å fjerne en infeksjon som også var til stede, etter det har vel jeg ikke vert sjekket før forsamtalen hos klinikken... nå skal vi inn til uttak om 10 dager ca=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...