Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hei:) jeg er 10 uker på vei med mitt første barn og vet at det er vanlig at man er på ultralyd når man er ca 17-19 uker på vei...Men det jeg syns er så rart er at mange som er like langt på vei som jeg allerede har vært på ultralyd.Er det normalt???I så fall vil jeg og det...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg var på ultralyd to ganger før den ordinære ultralyden jeg Den ene gangen gikk jeg privat, for hadde ikke peiling på hvor langt på vei jeg var, så da ville jeg gjerne ha en antydning. Andre gangen hadde jeg hatt blødninger og ganske sterke kynnere (uke 15) og var sikker på at noe var galt, så da fikk jeg skreket til meg en UL til. De sjekket tydligvis ikke godt nok, for det viste seg på ordinær ul at det var myyye galt.. Men hvis du veldig gjerne vil på ultralyd så kan du gå privat =) Koster litt men er verdt det synes nå jeg.
Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ok...Tusen takk:) hvordan går d med deg nå da???
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Her går det bra takk Er jo ikke gravid da :-S og det skulle jeg ønske jeg var, men kjæresten og jeg blir prøvere igjen etter jul. Lykke til videre da =)
mamman t o.a Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 jeg har vært på to tidlig ultralyder... på den ene var det for og sjekke hvor langt på vei jeg var... tippa 6uker selv,men jordmora trodde |5-16... men viste seg at jeg var nærmest...var 5 uker da... og siden det var så tidlig så fikk jeg en til for og sjekke at alt sto bra til.. (må bare understrekes at grunnen til at jordmor trodde jeg var så langt på vei er for at jeg har livmora langt opp... min lå 15 cm opp.... men er flere i familien som har det,så er heldigvis ikke noe farlig:)!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå