Gå til innhold

Normalt?

LeneJiinta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha mensen når man er gravid? ikke like mye som det pleier å være, men mindre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er nok ikke normalt. ingen har mensen når man er gravid!

Skrevet

det at ingen har det, ell hatt det, det er feil!! for jeg kjenner et par stk som har hatt det..!!

Skrevet

Det er helt normalt! Det er ikke mange som har det, men det skjer, og de får like fine babyer som andre!

Skrevet

Det stemmer nok at det kan skje, men hvis dette er et sånt "jeg prøver å bli gravid, jeg har fått mensen men jeg har så lyst til å være gravid, kan jeg være gravid likevel"-spørsmål, så må jeg nok få understreke at det tilhører sjeldenhetene, og får du mensen, så er sannsynligheten svært stor for at du IKKE er gravid denne gangen.

Men, som vi alltid sier: Kjøp en test. Helst en digital en, så er det ikke tvil om resultatet.

Skrevet

men pisse prøver *gravitetstest* funker ikke når det er sånn, har snakka med de andre som har opplevd det, når de tok gravitetstest så var det negativ, men det skal funker hvis man tar blodprøve hos legen, den er mer sikker, enn pisse prøver.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg tror nok at en vanlig graviditetstest skal gi riktig utslag selv om man har blødninger. Men det er sant det at noen fortsetter å ha mensen etter at man er blitt gravid men det tilhører sjeldenheten som en så fint sa over meg, som oftest er blødningene små og uregelmessige... Altså man har ikke mensen men blødninger ;o)

Men om du er i tvil er det bare å gå til lege, men de sjekker også bare urinprøven din om du ikke har en veldig god grunn for at de skal ta blodprøve ...

ønsker deg lykke til. håper du finner ut av det snart ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...