Gå til innhold

Hurra - UL i dag og alt er bra! :-))


rikedaspike

Anbefalte innlegg

Fikk sett det lille nurket og føler meg utrolig heldig!!! Fikk UL bildet med meg hjem også!! Er 10 uker på vei.

Nå går det faktisk opp for meg at jeg er gravid.

Kjemper en del med kvalmen og nå nyligst med forskjølelse ..MEN GLEDEN ER STØRST AV ALT!

 

Jeg håper dere finner flinke og snille gynekologer / leger / jordmødre

det har jo mye å si!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så gøy da!!!!!!Kjenner følelsen.Jeg var på ultralyd da jeg var 9+1 å grynet vårt lå der å sparket å koste seg.Skal på ultralyd igjen den 12 des.Er da begynt på uke 12.Jeg gleder meg til å se bebisen igjen.Vi får følge hverandre videre snart til 2 trimester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din første?

Ja, jeg gleder meg til å se om de virkelig er noe der :)

Er kvalm 24 timer i døgnet, så det er det nok, men likevel... :)

 

Hva så du, og fikk du med bilde hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig:)

 

Kan ikke legge ut bildet da?:P Jeg la ut mitt bilde her fra uke 8+1 :) Ska på ultralyd igjen den 12.desember.Er akkurat 12 uker på vei da:) Blir kjempe spennende og se den lille igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Ja det er så koselig. Legen fikk meg nesten ikke ut døra :-)

Gledesjokk !! Klart jeg kan legge ut bilde, men hvordan gjør jeg det?? Noen vet? Er ikke sånn PC kunnskapsfreak hehe!

UL bilder er jo på en type papier som forsvinner etterhvert...så jeg tror jeg må ta kopi & ramme orginalet! Hva ser en ? Jeg kunne se hodet + armer + bein! Og eggplummen eller hva han kallte det. det hvor barnet får næring fra. Den var faktisk et stykke unna fa selve... han/ henne bevegte seg også litt. Men turte ikke å spørre om en kunne se om det blir gutt eller jente...

det er jo litt dumt å komme med dette med en gang! Men vi ønsker oss en gutt ...mannen min har 3 jenter fra før!! ;-)

 

Ønsker dere alle positive opplevelser ved første UL + undersøkelse!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...