Gå til innhold

Har dere funnet navn til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Foresten må jeg bare slenge ut et navn her som er såååå fint. Mormoren min het Emmy -Emmy Adele faktisk. Har tenkt lenge og vel på å oppkalle en evt. jente etter henne, men bestemte oss for at det ikke "satt" helt riktig. Hun døde en ganske tragisk død for ca. 20 år siden og var alles kjære Emmy. Folk i bygda får fortsatt tårer i øynene når man snakker om henne, så er redd det blir sårt for mange og vanskelig for ei tulle å leve opp til. Kanskje neste generasjon...hmm.

Men det er et nydelig navn! Hva syntes dere?

Vi har snakket om Juliane hvis det blir jente eller Julian hvis detblir gutt. Har en sønn på 6 1/2 år (Adrian) fra før som skulle het Juliane hvis han hadde blitt jente, så vi håper litt på at vi kan få brukt det nå. Skal på UL til torsdag (13.des) håper vi kan få rede på det da...

Gleder oss masse... Gøy uansett hva det blir da....

Men hva gjør man hvis man står helt fast egentlig. Dvs at man ikke blir enige... Er heldigvis ikke i den situasjonen (enda) men både mannen min og jeg er ganske sta av oss. Og, jo, jeg kan selvfølgelig fire på kravene, men jeg hadde aldri klart å godta et navn som jeg absolutt ikke følte var riktig! På en eller annen måte.. :) Også så forferdelig hvis jeg finner et navn som jeg bare MÅ ha, også er det helt feil for gubben!!! Blir spennende dette... :) hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...