Gå til innhold

er jeg virkelig gravid?


Sigyn - 2barnsmor :)

Anbefalte innlegg

har jo så lite symptomer.... ikke kvalm eller no... bare litt ekstra hissig og fryktelig trett.... uvirkelige greier dette... er i uke 7 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen symptomer heller......bortsett fra hodepine.........er nesten frustrerende.........var kvalm i mitt første svangerskap men spydde aldri..........satser på at vi bare er heldige da vel! ;) Kjekt å høre om noen andre som ikke har symptomer heller!

Jeg er 6+3 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er nok mange med få/ingen symptom. kjenner berre murring/stikking nederst i magen ein gong i blant, og blir nesten kvalm dersom det går for lang tid mellom måltid - men det er ikkje noko problem sidan eg merkar at eg er litt meir svolta enn vanleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei...please ikke vær lei dere om dere ikke har symptomer...ta det som et stort pluss viiiirkelig....jeg lå strekk ut i 9 mnd med hodet i bøtta....og lenket fast i rullestol.....pga bekkenløsning....venninna mi jobbet til siste dag nesten....koste seg heeeeele svangerskapet...dillet og dallet med maling av babyrom, kjøping av babyklær, baking og masse besøk.....

 

jeg brakk meg bare jeg skulle flytte på meg, reise meg, gå inn, gå ut....

 

pris dere lykkelig over det, og nyyyyyyyt svangerskapet til det fulle....kjøp dere masse fine gravidklær og kos dere med å kjøpe dill dall til den lille....ble sliten og kvalm bare av tanken jeg når jeg var gravid sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta det med ro. Jeg har heller ingen symptomer. Er 8+1 i dag. Jeg ble så stresset av å lese om alt her inne på BIM, og kjente meg ikke igjen i et eneste symptom. Ble tilslutt så mye grubling og tanker at jeg tok en UL bare for å få bekreftet at det var noen der, og jeg så et bankende hjerte! Så visst går det an å ikke ha særlig mange symptomer. Bare vær glad for hver dag uten kvalme! Vil ikke anbefale andre å ta UL bare for å få det bekreftet, men for meg ble det det riktige. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7+5 og jeg har også lite symptomer. jeg ble nervøs og tok en UL jeg også. fikk se det bankende hjertet og dermed føler jeg meg mer kvalm enn tidligere. det er bare psykisk sier jeg til meg selv, og så går det faktisk over =) hehe. jeg tror vi bare skal være lykkelige for at vi ikke har noe som plager oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...