Gå til innhold

dere som har bestillt gjennom babyjungle.nl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har handlet på babyjungle.nl. Der bestilte jeg TFK med bag og noe annet utstyr. De prisene som står på siden deres stemmer ikke. De er inkludert nederlandsk VAT og det skal vi ikke betale. Hvis du legger inn en ordre (uten å trykke OK) så får du se hva prisen blir. De har egen bestillingsside for oss nordmenn nemlig og der er prisene lavere. Jeg sparte ca 3000 på min vogn i forhold til å kjøpe den i Norge. Regning på norske momsen (25 %) kommer i etterkant.

Jeg bestilte tfk sportsvogn med regntrekk og vognpose i fleece. Betalte 4100 for alt, inkl frakt. Fikk sendt vogna til Sverige da pappa har en postboks der (hytte i Sverige). Sparte kjempemasse ift å kjøpe i Norge:) Sparte den norske momsen på 25%:D

Fikk vogna etter ca 1 uke:)

Annonse

Hei!

Vi kjøpte TFK joggster twist med sport/dypvogn. Regntrekk til begge, paraply, barnestoladapter og noe mer. På alt det vi kjøpte hadde regningen kommet på ca 10.000 i Norge, mens vi betalte 5200 inkl frakt, mva og fortolling.

Dette er ca 20 mnd siden. Jeg vet at TFK vognene har blitt noe billigere i Norge etter dette, men det er fortsatt mye å spare på å kjøpe den fra babyjungle.nl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...