Gå til innhold

Gjør deres små "rare" ting?

Anbefalte innlegg

Her i gården er hun nå blitt 7 mnd, men er feks ikke interessert i å holde flasken når hun drikker for da skal hun heller kose kluten i ansiktet og gni seg i øynene. Også skal hun ALLTID dra av seg sokkene, gjerne andre sine babyers sokker også! :)

Hva med deres? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136232746-gj%C3%B8r-deres-sm%C3%A5-rare-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullet har blitt en skikkelig komiker hun.. Gjør et eller annet for å være morsom, venter med et lurt smil og store øyne, og når vil ler ler hun seg nesten i hjel... Slenger ut strofer og venter på respons.. Kjempeartig. Holder på å le oss tullete innimellom.

Sokker drar hun fort av, og beina inn i munnen. :-)

Snuppen drar i/av sokkene han også, eller så spiser han på de mens de enda er på føttene. Ellers er han fryktelig sutrete for tiden! Det er jo ikke noe morsomt i seg selv, men han rygger rundt på gulvet og kjefter og smeller (sutrer) fordi han kommer lenger og lenger unna målet sitt... Uff, det er jo ikke morsomt, stakkars gutten min, men når vi ler (det ser jo litt merkelig ut) så greier han ikke la være å le han også,så blir det en pussig blanding av gråt og latter :)

Han gjør veldig mye rart egentlig, når jeg tenker over det..! :)

Min lille gutt bruker ikke smokk, men når han skl sove ligger han og sutter inn mot puta, nestn så han later som om det er en pupp der. Da er han så innmari go'!

Han blir også frustrert av å ryggge bort fra leker! Men å spinne rundt på magen er gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...