Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,,burde vist dette men må spørre..

Har eggløsning vondt i mellomgulvet idag, har ikke pleid og kjenne det slik.

Kan kanksje vær forsterket etter siste mislykkede innsetting..(sterk hormon kur)

Har en mann på Norsjøen så vi hadde ikke regnet med å prøve naturlig denne mnd da han egentli ikke skulle være her..

Men nå har han skadet ryggen og kommer hjem i morgen formiddag og jeg sitter her og lurer på om vi da kanksje kan rekke "toget"alikevel..hehe

Jeg er på dag 12 idag etter mens og har syklus på 28dager..

Men kjenner jo disse smertene,og tenker liksom at jeg burde hatt han her nååååååååå..men det tar kankje en dag,,før det egget slipper tak? huff dette burde jeg vist...

Noen eksperter her,,? håper håper

GOLLIAT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe=)

Skjønner din frustrasjon gitt...

Jeg kan desverre ikke gi deg et fasitsvar.. men jeg har hørt (legg merke til hørt) at selve eggLØSNINGEN skjer under smertene....

Men for min egen del så vet jeg at to positive tester og smerter gjennom disse, da er EL underveis og kommer ca en dag etter smertene har avtatt.

Håper virkelig at du ikke har EL før i morgen... helst overmorgen.. men uansett så hopp til køys når typen kommer igjen=) Så fremt ryggen hans klarer det=)

Og hvem vet... kanskje det resulterer i en pos test om 14 dager=)

lykke til

Skrevet

HEi takk for svar,,

Det ville være for godt til og være sant at vi skulle få det til naturlig,,sånn som vi sliter,, sukk..

MEn men,,vi får nå ta i et tak,,hihinår det gjelder å hoppe til køys,,så skotter det ikke på han selv med vond rygg,,hahaha han er jo tross alt en gutt,,,,!!ler

Golliat

Skrevet

Hehe... menn er seg selv like=)

Det er ikke greit å slite, vi gjør det selv... men nå er det bare litt i overkant av en uke så drar vi til uttak=)

Har dere holdt på lenge?

Skrevet

leste profilen din nå.... håper det snart er deres tur!!

Skrevet

HEi

jeg leste din nå,,hihi håper det er deres tur og,,

Ja vi får håpe egget kommer i morgen,,skla hente han i 12 tiden på gardermoen,,

gikk ikke noe fly fra bergen nå så sent,,det var max uflaks,,,

Man blir litt stresset av dette,,og det er ikke bra,, det er ikke romantisk og lage barn sa en venninde til meg her om dagen,, det har hun rett i...

Men har han hjemme på neste syklus,,heeeeelt sikkert,, og går det ikke da så er Nordica neste prosjekt,, i midten av januar..

GOLLIAT

Skrevet

Får prøve å oppmuntre littj eg da :) På pernille.info står dette om egløsningssmerter:

Eggløsningssmerter

Mange får smerter i nedre del av magen i forbindelse med eggløsningen. Det er helt normalt og ufarlig. Dessverre er ikke disse smertene noen garanti for at man virkelig har eggløsning, og man kan heller ikke fastslå nøyaktig tidspunkt for eggløsning ut fra smerter.

Dette fordi:

Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken.

Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen.

Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker:

den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen

egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren

Noen har smerter på alle de tre nevnte stadiene under eggløsningen.

Så, alt håp er ikke ute dersom du er bare på dag 12! Hopp til køys i morgen tidlig du! Disse smertene kan jo bare være et tegn på at eggløsning er NÆRT FORESTÅENDE!!!!!

Skrevet

Ja vi håper og krysser fingrene for at det skal holde seg fast til i morgen=)

Stresset ja, det er vel bare for bokstaven... og hun har HELT rett, det er ikke noe romantisk å lage barn nei, vi har sex på kommando og en sjelden gang utenom... men nå tørr vi ikke ha sex for det sies jo at en skal bruke kondom i medisintiden... ikke vet nå jeg hvorfor, skal vel ikke ha EL før de bestemmer det uansett? Men kan jeg bli gravid om vi har sex noen dager før de uttak liksom kanskje? Men uansett så har såmbos sædceller så dårlig kvalitet at de mest sannsynlig ikke kommer frem uansett....

Jada, laaang utredning detta=) hehe...

Håper virkelig dere slipper mer klinikker osv... at det som skjer i senga skal holde snart=) Masse masse lykke til=)

Skrevet

HEi turbo!!

Takk for et kjempe fint svar,,,selv om jeg er like forvirret,,men mistet ikke helt håpet ihvertfall..hihi

Ja må vente til kl 12,,men ,,sjelden jeg er så stressa på å få han til køys,,

Han gleder seg og syns jeg burde vært sånn hele tiden...;)

De fleste kalkulatorer har jo regnet ut at det skal være på dag 14,, men ingen ting er jo sikkert som du skriver.

Pleier aldri egentlig og ha smerter,, men kroppen er sikkert full av hormoner enda etter alle forsøkene mine,,,,

KLEM

Skrevet

Etter hva jeg har lært er man fruktbar i 48 timer etter EL, sålykke til :o))

Skrevet

HEi augustbarn

Takk for svar,,jeg slapper av nå,,har sittet og tenkt at det er en mening med alt her i livet,, går det så går det,, og går det ikke nå så går det neste gang...

Puh,,,mååååååååå jo tenke sånn ellers så vipper det fort over.

Vi skl ta oss en tur til kjøbenhavn og handle littjulegaver på torsdag vi og bli over en natt og så besøke Nordica,,bare får å sjekke ut hvor ting ligger,, sånn at vu er forbredt i jaunar...

Gleder meg,, dra dit bare for å slappe av,,ikke tenke egg og hormoner,,jippi..

GOLLIAT

Skrevet

Jeg fikk kjempevondt i eggstokkene ved eggløsning og mens etter forsøket forrige gang.

Da har jeg noe å glede meg til igjen :P

Skrevet

Takk for svar,,,

Da fikk jeg han hjem isted,, så det så. Ryggen var ikke så vond lenger,, hehe gutter,,

Tror ikke vi rakk det,,men,,våknet i natt og var varm og svett og vondt i mellomgulvet,,så toget gikk nok..men vi får se.man vet jo aldri..

Ha en god helg alle sammen

GOLLIAT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...