Gå til innhold

Strekkmerker?

tvillinger_mars08

Anbefalte innlegg

Jeg er 26+4, og har enda ikke fått noen strekkmerker, noe jeg er strålende fornøyd med. Hvordan er det med dere andre tvillinggravide? Er det noen som har kommet seg gjennom et helt tvillingsvangerskap uten strekkmerker?

Jeg smører magen 2 ganger hver dag med enten Spenol eller svangerskapsolje. Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Å, så heldige dere er. Jeg tok alle forhåndsreger med nummer 1 men fikk et par strekkmerker. Med nummer 2 fikk jeg veldig mye og denne gangen har jeg ekstremt mye.....ser ut som noen har skåret meg med kniv..........har smurt meg med olje og krem og bader med olje, men noen er dessverre mer utsatt enn andre.

Nyt den fine maven deres. jeg er kjempe misunnelig ;D Flaut når venner og familie drar opp genseren og ser maven min....ser ikke bra ut. svir og klør gjør det også. Nei, vær glad dere har pene maver ;D

Hei!

Jeg er i uke 27 med tvillingene mine og har heller ikke fått noen strekkmerker ennå. Krysser fingre og tær for at det forsetter sånn:)

Jeg smører med med bodybutter fra Bodyshop etter dusjing, men ikke noe mer utover det.

Jeg håper selvsagt at jeg unngår strekkmerker, men jeg har forbredt meg på at det kommer noen. Sjekker magen nøye hver dag ;)

jeg er 25-5 og har fått mye strekkmerker.. blitt mye værre de siste ukene.. smører jeg og... men det hjelper nok ikke... dette sitter jo i underhuden.. sier de som har greie på det inkl. legen min. noe krem hjelper nok ikke.. men føler jo at det er bedre hvis jeg smører. håper de hverfall blekner med tiden...

Annonse

Hei!

jeg har hvert heldig i mine 3 tidligere svangerskap,men har fått det på rumpen under puppene og på hoftene,men regner nok med att det kommer noe denne gangen,er enda bare 16+,men med 3stykker der inne så blir vel magen superdiger og strekkes til det maksimale mot slutten.jeg smører med allt fra oljer til vanlig hudlotion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...