Gå til innhold

Gruer meg til natta!

Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skjønner akkurat korleis du har det! vi har hatt de slik kvar natt no, bortsett fra 2 netter sidan vi kom heim. han er 19 dager i dag. De er skikkelig slitsomt, når dei på en måte har snudd døgnet feil..

er jo rett og slett umulig å vekke dei el holde dei våkne, når dei først har bestemt seg for å sove, så sover jo dei...

men lykke til, håper de ordner seg snart både for deg og for oss.

Lillegutt her bruka å vere kjempesnill og sove godt om natta. Våkna for mat sånn ca. kvar 3. - 4. time, men sovnar alltid lett etterpå...

I natt sov han frå kl. 24 - kl. 12 (med mating kl. 3 og kl. 7), men så sovna han igjen kl. 13, og sov heilt til kl. 17. Var våken heilt til kl. 21 no, men så sovna han igjen... Han bruka alltid vere mykje våken om dagen, så e litt bekymra for korleis natta blir no når han sov så godt både i natt og i heile dag... Så grua meg litt eg og ja. For eg har sjølsagt ikkje fått evna til å kunne legge meg til for å sove midt på dagen...

Hvordan har nettene deres vært??

Håper dere som ikke får sovet midt på dagen sover litt ekstra lenge om morgenen når babyen sover.

Det gjør vi. Den tiden jeg er våken under amming om natten, sover vi lenger på morgenkvisten. Samboeren min tar eldstemann i barnehagen, vi sover rett som det er til kl 10. :) Deilig.

Vår datter er også mer våken sent på kvelden- gjerne da vi skal legge oss sånn 23-24 tida..

Det er visstnok veldig vanlig med lengre våkne perioder på kvelden /natten -, det er døgnrytmen de har fra de var i magen. Man frarådes å prøve og holde de våkne, det kan ha motsatt virkning. De skal inrette seg selv etter døgnrytmen vår med tiden. Får håpe det stemmer ;)

Da må jg si meg heldig (foreløpig iallefall) pjokken min ha bare våknet 1 gang i løpet av natta i 1 uke nå, våkner mellom 3.30 og 6.30 en gang og så 9-10 tiden... Uavhengig om han sover mye el lite på dagen, prøver å holde han våken i minst 1t før vi skal legge oss rundt 23-24 tiden. noen ganger sovner han m en gang og andre ganger tar d lenger tid...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...