Gå til innhold

Hva er vanlig lønn som barnehageassistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen jobbtilbud. Det gjelder privat barnehage og som barnehageassistent.

Hva er vanlig timelønn rundt om kring? Håper på mange svar!

Skrevet

lurer jeg også...

Skrevet

Tror det er ganske dårlig betalt :-S hørt at dt er rundt 110-115 kr timen.

Skrevet

Vet ikke hva det blir i timelønn men jeg får ca 21 000 før skatt i mnd, ingen ansennitet...

Skrevet

starter vel på 208 500 eller noe i året.. eeh, timelønnen blir vel rundt 115 eller, aner ikke egentlig?

Skrevet

glemte, 100% stilling som assistent i privat barnehage...

Skrevet

en venninne av meg jobber i møllefaret barnehage som assistent og har en årslønn på 260.000 . jobber vanlig dager, ingen utdannelse og begynte der i august.. nesten urettferdig høy lønn i forhold til andre

Skrevet

jeg har forresten 12500 utbetalt i mnd, etter skatt og et par hundre til fagforbundet.. når jeg jobber 100%

Skrevet

Hun som har 260 000 og hun med 21000 brutto i måneden har jo ganske godt betalt syns jeg til å være "dårlig betalt yrke" mener jeg:) Det kunne jeg ha levd med litt.

Skrevet

e nok stor forskjell på privat og offentlig barnehage

Skrevet

Ok. spm mitt er da hva er vanlg lønn for assistent i offentlig barnehage?

Skrevet

starter på 208 000 ca, eller var det 209 000.

Skrevet

Det er mindre enn jeg fikk i pu-bolig!

Hva teller inn for å få høyere lønn?

Skrevet

260.000 i året er i offentlig barnehage som assistent uten utdanning eller erfaring i oslo

Skrevet

men hva kan man kreve høyere lønn på bakgrunn av?

hva slags utd og hva slags erfaring?

Skrevet

oslo ligger høyere enn resten av landet. de har også egne forandlinger..

i følge den tabellen du finner på en link jeg pastet her et sted starter assisten på 217 100 i året uten noe ansienitet.

Skrevet

Takk.

Men er det slik at når det ikke er krav til utdanning kan man heller ikke få utteling for det?

Om må man ha jobbet 4 år f.eks. i samme bransjen for å hoppe et hakk?

Skrevet

jo du kan få for utdanning, men da må det være relevant, men det er opp til hver kommune. og man må selv stille lønnskrav...

når man går inn som assistent teller ALL tidliger arbeidserfaring.

har du fagbrev teller kun relevant arbeidserfaring.

Skrevet

topplønn til assistenter er rundt 265.000 i året i oppgård kommune vet jeg, ca 20000 under startlønn til ped leder.

Skrevet

var på intervju i en privat bhg idag og fikk da vite at startlønnen var på 251 000 i året.. er privat bhg da.. jeg har 3 års relevant arbeidserfaring, så regner med å stige litt :)

Skrevet

sambo har 5 års ansinitet innenfor bhg, ingen utd da... men årslønn på 220.- DRITDÅRLIG.. så når dette bhg året er omme satser han innenfor barnevernet...

skal være sagt at han bynte på 210.000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...