Gå til innhold

Er det fysisk mulig,

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå tatt DNA test og jeg trodde selv 100% at det var han som var faren. Fikk svar, å det var søren meg negativt.

Kan jeg virkelig ha vært 14 dager mer på vei enn hva jeg har trodd hele tiden, har vært på mange UL og alle har vist samme mål og cm. Å ungen ble født på termindagen, er innmari forvirra nå og vet ikke helt hva jeg skal tro lenger.

Men når jeg da skal ta en ny DNA test, trenger jeg og ungen å teste oss da eller holder det at faren sjekker seg? Vi har jo tatt testen og testen fra oss ligger vel der ennå eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mulig at det har skjedd en forbytning eller en kontorteknisk feil.

Får bare ta en til da.. :)

Lykke til! :)

Skrevet

Men er det mulig å være 14 dager lenger på vei enn hva ul har vist gjennom hele svangerskapet?

Jeg var veldig dårlig i førsten, fikk nesten ikke i meg verken vått eller tørt. Spiste en gang om dagen og drakk kanskje maks en halvliter gjennom hele dagen. Jeg har sagt hele tiden at det kan ha hatt betydning for fosterets utvikling, men har da fått til beskjed at fosteret tar hva den trenger uansett. Men tydligvis når han jeg mente og trodde ikke er faren allikevel så har jeg mest sannsynlig blitt gravid 14 dager før jeg trodde det selv. For mitt barn er absolutt ikke født en uke før tiden, flassende hud ved håndleddene og anklene og laaaaaaaaaaaaaaange negler.

Skrevet

Ja, UL sier ingen ting om når du ble gravid, det sier kun noe om hvor stort fosteret er i forhold til normalen, og hva som er forventet UL i forhold til det.

Skrevet

Men altså, jordmor gjetta utifra UL til meg når jeg hadde blitt gravid?????????

Skrevet

høres jo merkelig ut.. sikkert lurt sjekke opp med de som har tatt testen, de har jo garantert svar:) er det mulig at du kan ha blitt gravid med en annen 14dager før da? har du fortalt han du trodde var pappa at det var negativt?

Skrevet

Vel ja, jeg har hatt sex med en 14 dager før jeg var sammen med han som jeg har trodd er far hele tiden.Men jeg skjønner ikke noenting, for termin og UL stemte helt overens å ifølge den så var jeg blitt gravid med han første og ikke 14 dager før som jeg hadde trodd at var umulig.

Har ikke snakket med han som var mulig far, han har jo tat testen å får da svar vitterlig selv i posten. Jeg er bare glad til for at det ikke er han men tror det egentlig ikke ennå.

Da vil jo dette si at jeg har født på overtid, å at alt kunne gått skikkelg ille men det endte jo godt. Men får helt vondt inni meg når jeg tenker på hvordan det hele kunne endt fordi de har tatt så grundig feil :(

• 2 uker senere...
Skrevet

14 dager på overtid regnes som å bli født til termin. Så detskal du ikke tenke på.

• 3 uker senere...
Skrevet

ul blir regnet +- 14 dager som regel da...

det fikk vi vite da vi var der...

Skrevet

Det at huden flasset av ved håndleddene, kan bety at det er født på overtid har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...