Gå til innhold

Da tar jeg sjansen igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer inn hit igjen, satser på at det går bedre denne gangen, siden jeg faktisk allerede i dag har sett min lille spires hjertesalg!

Har nå blitt gravid etter vårt første IVF forsøk, har en SA bak oss, men håper på det beste denne gangen.

Er i min 6 uke nå, og termin er ca. 6 aug. 2008. Altså er det gode sjanser for at jeg er ganske gravid når vi gifter oss i juni 2008 *hi-hi*, gleder oss til begge deler, men er altså fortsatt litt tilbakeholdne frem til uke 12....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få spørre deg hvorfor du har vært til UL så tidlig? Jeg har også vært gjennom 1. IVF og er gravid 5+1 termin 08.08.08 og skal ha UL 19. des i uke 7.

Skrevet

Hei 8. august, jeg fikk UL hos gyn. i dag, fordi jeg har slitt med smerter de siste ukene, uten at sykehuset eller fastlegen har kunnet gi meg noe svar. Jeg har UL på sykehuset 18/12. Men etter mye frem og tilbake ringte jeg til min gyn. og fortalte hvordan jeg følte meg, og fikk da time der i dag. Endelig var det noen som sjekket litt mer enn bare en telefonsamtale, og jeg fikk da vite at jeg er litt overstimulert, gyn. sjekket dette m/UL, han var usikker på om vi ville se noe til embryoet i det hele tatt, da det ennå er tidlig, men jommen fikk jeg se en flott plommesekk, og en liten hvit prikk inni der som er vår lille spire, og raske pulserende bevegelser som er hjertet som slår. Det hjalp meg utrolig å få vite hvorfor jeg har vondt, jeg har nå litt større tro på at dette kan bra, og nå bare gleder jeg meg masse til 18/12 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...