Mild, Marcus & Mille Skrevet 6. desember 2007 #1 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei! Jeg er ei jente på 18 år, er hjemme med sønnen min født juli 07 (5 mnd). Er pålitetelig, tålmodig og omsorgsfull. Har god erfaring med barn, har passet nevøen min som nå er 3 1/2 år og min svigerinne på 1 år, i tillegg til noen nabounger da jeg var yngre. Jeg vil gjerne være dagmamma for en til to barn ved siden av min egen. Passer alt fra 2/3 dager (50%) til 5 dager (100%) i uka. Passer ingen barn fast under 50% da det ikke er å anbefale for barnets del fordi innkjøringen blir for lang og tung når det er så mange dager i mellom. Vi bor i en 80 kvm stor leilighet ved Jessheim sentrum, med stor inngjerdet hage. Aktiviteter: Åpen barnehage 2 ganger i uken og babysang, er mye ute både sommer og vinter. Er røykfri. Jeg er avhengig av å passe barnet hjemme hos meg, og at du selv henter og bringer. Vil jobbe hvitt, tider og priser blir vi enige om. Jeg er ledig tidligst fra januar. Send meg gjerne pm, så snakkes vi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136230809-ledig-dagmamma-p%C3%A5-jessheim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå