Pysjen Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Blør man like mye etter et ks som vaginal fødsel?
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Håper inderlig ikke man blør mindre etter ks. Etter at lillegutt kom til verden på den måte blødde jeg i 14 uker.....så skal jeg blø mer hvis jeg denne gangen fikser vaginal fødsel så vet jeg ikke hva jeg gjør.....he he.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Renselsen er den samme uansett hvordan en føder.. =) Er jo samme "gugga" som skal ut av livmora uansett liksom! =)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg blødde ikke like mye, men det er kanskje individuelt, eller varierer fra gang til gang..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ja det er det. Poenget er at det ikke ville vært noen forskjell den aktuelle gangen uansett hvordan en fødte.. =)
påhanigjen79 Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 blødde lite etter ks, ikke lenge heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå