LilleBetsy Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vi skal igang etter nyttår og tenkte å prøve Danmark. Jeg er 38 år, men det er mannen min som har dårlig sædkvalitet så vi skal ha ICSI. Noen med erfaringer som de vil dele? Hørt mye bra om både Ciconia og Nordica, men er i tvil om hva vi skal velge.....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har hatt 3 forsøk hos ciconia, de er veldig søte og flinke men dårlig oppfølging.. den dagen jeg skulle ringe å få svar har de både glemt meg bort og glemt å ringe meg opp igjen, har sittet her og småblødd med positiv test og vært nervevrak... så oppfølgingen var dårlig.. de var hyggelig helt til de fikk pengene sine føler jeg hehe.. og selvfølgelig stress og de gjorde ikke noe anneledes på noen av forsøkene, samme dose og samme opplegg, litt rart igrunn.. og aldri noen egg på frys men de sa at jeg hadde så mange flotte egg og to perfekte tilbake hver gang, synes da det var merkelig at ikke et eneste egg av 12 da kunne fryses??!! Så jeg skal ikke tilbake, prøver Hausken jeg nå... han tar for seg en og en og ikke alle på samme opplegg... Uansett lykke til )
purple Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hadde valgt hausken i Haugesund jeg også dersom man ikke trenger å gjøre noe annet som ikke er lovlig i norge feks hatching av eggene. Hausken lager individuelle opplegg. Nordica har jeg ikke hørt noe positivt om. Bare en samlebånds følelse å en følelse av å bare være et nr i rekken med samme standard prosedyre. +lite tid til spørsmål. Av klinikker i Danmark jeg har hørt pos. om så er det vel triangelen som lager individ. opplegg og endringer og ting ikke går veien. maigaard er en klinikk og mange Nordmenn har reist til og som har pos. erfaringer derifra. Lykke til
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Nordica kan absolutt anbefales ) Samlebånd opplevde vi på Riksen, men ikke på Nordica. Det er mange par og enslige som trenger hjelp, så at det går fort må man regne med. De har allikevel tid til å gi deg et eget behandlingsopplegg som endres fra gang til gang dersom det ikke lykkes. Sure sykepleiere, trafikk på behandlingsrommet og kalde leger, som er nevnt av andre, kjenner ikke vi til! Jeg ble gravid på første forsøk; dessverre endte det i MA. I januar reiser vi nedover igjen ) Lykke til!
Golliat Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hei Puh,,godt og lese anonimo,,selv om jeg har jo lest det før. Vi skl reiser på juleshopping til trosdag og har fått time hos Lindenberg,, selv om vi har hatt samtale på mail. han satt opp tid siden vi skulle innom danmark,, hehe så da tar vi den så vet vi hvor det er når januar er i gang. Jeg gruer meg ikke til å reise til Nordica,,er blitt lært opp og forklart så bra og nøye på Volvat at dette skal jeg klare.. Det morsomme er at jeg er født i kjøbenhavn,, litt god mix jeg,, gresk far og norsk mor,,, Så kanksje det er meningen at vi skla dit? GOD HELG GOLLIAT PS..håper du har det bra anonimo...
Chaiemae Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kan også anbefale Nordica på det varmeste. Det er ikke upersonlig som noen har skrevet. Man får individuell behandlig og de endrer opplegget sånn at det skal passe til deg. Det er sant at de er effektive men det er ikke noe problem for meg. Dr. Lindenberg er en opplevelse i seg selv. De som har vært der skjønner hva jeg mener ) Mye latter og humor på den klinikken.
LilleBetsy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk for svar! Godt å høre andres erfaringer før man tar et så viktig valg. Skal jo ikke ta noen endelig avgjørelse før etter jul, men pr idag så tror jeg det blir Nordica. Gleder og gruer meg til å komme igang!
bollibompa Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Hei!! Jeg spurte for noen uker om det samme som deg :-) Det sto mellom Nordica og Ciconia hos oss også. I og med at det er mye enklere å komme seg til København stod i grunnen de som 1.ønske. Men vi var usikre på hvem de samarbeidet med i Norge, i og med at Ciconia har et samarbeid med Medicus i tr.heim. For meg var det viktig å ikke måtte gå til en gynekolog som ikke hadde mye erfaring med prøverør. Men, vi sendte mail til Nordica og fikk mail tilbake dagen etter hvor de kunne fortelle at også de samarbeidet med Medicus. Så da var vi ikke i tvil! I tillegg ser jeg at Nordica er en god del billigere enn Ciconia også. Så jeg håper at vi er i gang i januar :-) Vi velger Danmark pga Assisted Hatching. Vi behøver ICSI, og etter 9 forsøk her i Norge er vi fortsatt barnløse :-( Så nå setter jeg all min lit til Nordica :-) Lykke til da! Kanskje vi starter opp ca samtidig :-)
Golliat Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Hei bollibompa Vi har akkurat kommet hjem fra jule shopping i københavn og samtale med Nordica, det var et kjempebra første inntrykk. Vi skl dit i jaunar gleder oss til å prøve noe nytt(hatching9 og litt annen medesinereing.. spennende Lykke til KLEM GOLLIAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå