Gå til innhold

Noen med bechterevs som er gravide/har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg stavet det riktig... Er ikke meg men venninne av meg som har sykdommen og tar daglige sprøyter for å holde det i sjakk. Hun prøver bli gravid, har vært det for litt siden men mistet i uke 11. Det jeg lurer på er om det er noen her som vet noe ang. sykdommen og graviditet. Synes ikke hun har fått så mye svar fra legen nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva som er i de sprøytene det???? Jeg har også bekhterev og har sluttet på alt for jeg vil bli gravid....Tok også sprøyter med kortison og smertestillende og sykdomsmodifiserende pluss tabletter som var betennelsedempende.....mistet i mai selv.....i uke 6...

Føler ikke de vanlige allmennlegene vet så mye om dette egentlig....min lege mener at det ikke er no problem for meg å fortsette på medisinene mine....men de har forårsaket spontan abort både på meg og min venninne som har leddgikt....

Det spørs også når hun prøver å bli gravid...er sykdommen veldig aktiv nå som den vanligvis er...er det vanskeligere å bli gravid pga dårlig blodtilstrømning rundt om i kroppen, pluss at vi mister lettere nå pga av samme ting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...