Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Anniken fikk vaksine i halv et-tiden i dag, og har sovet siden det. (eller, først litt skriking da...=P) Hun hadde da allerede hatt to halvtimeslurer tidligere på dagen. Hun pleier ikke sove mer enn 2-3 halvtimeslurer på dagen, + en halvtimeslur i 6-tiden... normalt eller? 3 mnd-vaksinen.
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Helt normalt. Da snuppa fikk 5 mnd vaksinen sov hun som et slakt selv om jeg bar henne inn fra bilen (gjorde aldri det ellers).
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 her i huset er det alltid mye soving etter vaksiner. Så tror det er normalt
* 5 om dagen * Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 her i huset er det motsatt...15 mnd vaksinen gir han feber og oppkast, ikke sover vi på dagen, og heller ikke på natten.....
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 herregud hun sover enda! Skal jeg bare la henne sove eller? blir vel et rabalder i natt nå da...
☆Anonymia☆ Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 oi sover uhn enda ??? hahahha nei bare la henne sove.. helt normalt..
Gjest mphs Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Jenta mi sov også veldig mye etter de tre første sprøytene. Men jeg ammet på den tiden og prøvde å gi henne melk etter noen timer for jeg syns hun sov så lenge. Hun var også litt mere trøtt dagen etter sprøyten. Etter 15 mnd sprøyta ble hun syk ca. 1,5 uker etter hun tok den.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 jepp, nå har hun snart sovet i 6 timer... huffameg... håper ikke det blir våkenatt da... får håpe det stemmer at søvn avler søvn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå