Gå til innhold

Noen som har opplevd prikker isteden for strek på clearblue graviditetstest?


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Har en del symptomer på graviditet, som jeg skrev her i går kveld, bruker minipillen, men skulle hatt mensen for noen dager siden... Tok akkurat en test - ikke morgenurin selvsagt... Men, skjønner ikke hva den betyr... Litt gravid, kanskje? Clearblue-test som skal vise et kryss hvis man er gravid. Min test viser en helt tydelig vannrett "ikke-gravid"-strek, og så er det noen prikker over streken der den loddrette streken kommer hvis man er gravid. 4 prikker på den ene siden, og 1 prikk på den andre siden, altså der hvor sidene av streken ville ha vært hvis det hadde vært en loddrett "gravid-strek". Prikkene har samme farge som den vannrette streken, og den består jo også av masse små prikker når du ser den på nært hold, men disse er jo tett i tett, mens min loddrette ikke er særlig tett... Ingen prikker under linja, bare disse 5 over.

 

Noen som har opplevd dette, og var dere gravide eller ikke gravide? Ble jo ikke særlig klokere av dette må jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp deg en quick respons test..de testene der har jeg vært borti og det samme skjedde med meg..fikk prikker..hadde to tester og begge ble det masse prikker nedover der streken skulle vært.den ene mindre prikker på enn den andre..jeg fikk mensen en uke etter ca..bare tull...jeg stoler mer på qr så kjøp den den for å være sikker.kan jo hende du er gravid for det..lykke til

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det greieste er å kjøpe clearblue digital, da slipper du å tyde noe som helst. Da står det enten gravid eller ikke gravid! Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og fått et par prikker engang, men var heller ikke gravid da:-( men kjøp deg en digitaltest og test på morgenurin så får du nok rett svar.

 

lykke til!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...