Clemencia Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ulike navnekombinasjoner eller egnes favorittnavn er hjertelig velkomment! Hvilke assosiasjoner har dere til de navnene jeg har ramset opp, og hvilke av de er penest. Jeg er forsåvidt ikke gravid, men tenker jo på navn hele tiden så.. Vanessa Angelica Erika Madeleine Ariana Adriana Gabrielle Mina Cassandra Emilia Mathea Leah Amanda David Emanuel Jonathan Nickolas Gabriel Mathias Elias Emil Eliah Nathaniel Matheus William På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Likte ingen av disse navnene. Det er poppisnavn alle sammen. Liker bedre Anna og Liv Knut og Lars
prebs Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Hei, tar 3 på topp: 1.Mina 2.Emilia 3.Mathea På bunn: 1.Vanessa 2.Cassandra 3.Angelika 3 på topp: 1.Emil 2.David 3.Mathias På bunn: 1.Nathaniel 2.Emanuel 3.Matheus Enig at det er spennende med navn!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jenter Favoritter: 1. Ariana! Den nydelige datteren til John Arne Riise. Utrolig nydelig navn! 2. Erika - Utrolig nydelig! Sterkt! 3. Emilia er helt fantastisk fint. En god 3. plass. Andre forslag: Savannah Caspara Filippa Felicia Cornelia Adora Juliana Amina Emira Eleah Gutter: Mange fine navn her, men favoritter: 1. Nathaniel! Kjempefint 2. Emanuel! Kjempefint. 3. Emil/Eliah/David - klarer ikke velge.. Forslag: Arcander Lucas Olai Jonah Ferdinand Wilhelm Daniil August Johannes Filip Martinius Kornelius Peter
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Dette er mine favoritter: Ariana Gabrielle Mina Emilia Leah David Gabriel Mathias Elias William
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Mathea, Amanda og Mina William, Emil og Matheus (som jeg ville skrevet Matteus)
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Mina, Emilia og Mathea er de fineste jentenavnene, syns desverre at de fleste av de andre er altfor marengsnavn, særlig Cassandra, Gabrielle, Angelika og Vanessa. Emil, Gabriel, Mathias og Jonathan er de fineste guttenavnene, liker minst Nathaniel, Emanuel, Nickolas og Eliah.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 ariana leah emilia jonathan emil william heier på william og Emilia. emilia og leah har jeg og på listen, kjempefine!
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 gabrielle(a) og jonathan
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 topp 3 gutt: 1.Elias 2.Emil 3.Nikolas topp 3 jente: 1.Adriana 2.Ariana 3.Amanda liker minst jente: 1.Cassandra 2.Gabrielle 3.Vanessa Liker minst gutt: 1.Emanuel 2.Matheus 3.David
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå