mammamia<3 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har fire gull fra før som heter Frida Emilie Viktoria Marie Kjersti Sofie og Sondre Mathias. Nå venter jeg ei til jente, men skal ikke ha to navn på henne, da det egentlig var pappas valg på de jeg har fra før. Nå har jeg fått ny sambo, og vi venter vår første sammen. Hva passer sammen egentlig med de andre? Vi har tenkt på Synne Seline Aurora Ronja Kristine og Julie
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Aurora er utrolig nydelig. Gå for det! Ellers er Julie fint og passer bra.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Julie passer veldig bra med Viktoria og Frida. Ellers er jeg svak for det gamle navnet Mali. Uttales som Mari, som også er et veldig fint navn
Vipsenmamma Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Synne er nydelig og passer bra. Hvertfall ikke Ronja eller Seline.
prebs Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Mange fine navn her! Ville rangert: 1.Synne 2.Julie 3.Kristine 4.Aurora 5.Ronja 6.Seline Særlig de 4 første liker jeg godt.
supergyda Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Ikke Ronja eller Seline. De andre er fine.
Clemencia Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Jeg likte best Aurora av de du har her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå