Gå til innhold

hva synes dere om simo kombivogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..hadde simo til min første (10år siden) så tenkt med engang at d skulle jeg ha nå..MEN...så snakket jeg med søstra mi..hun sa at jeg føder på en tid der d er kjekt å ha litt romsli vogn til vintern ang voksipose og div..og da er d litt tidlig å ta bort bagen enda... så hun anbefalte meg duo-vogn og heller kjøpe en mer praktisk sportsvogn når barnet er 1år som man kan bruke 2-3 år.. så kan være noe å tenke på.....men smaken er som baken;)hehe

Har også hørt at de nyeste simo modellene er smalere enn de modellene fra 2003-04....

Har alltid tenkt jeg skulle ha simo kombi nå til denne ungen..dette pga erfaringen til alle rundt meg.. :) skal se på barnevogn nå i julen!!!hehe...gleder meg..vurderte duovogn en stund,men...

om man er ute å triller tur,ungen sovner og du skal inn på besøk til noen..det er ikke alle som har plass til en vogn stående i gangen og hos noen setter man gjerne vognen i garasjen for at den skal holde seg tørr og god...men duovogn kan du jo da ikke ta ut baggen??det høres bare veldig tungvint ut...

skal ikke si det for sikkert siden jeg ikke har sett på vogner nå på fire år,men vil tro det blir en simo kombi her ja..

skulle kjøpe det sist gang,men den ble trukket fra markedet pga produksjonsfeil..så fikk låne en brukt en hos en nabo istedenfor..men no skal jeg kjøpe en ny en...gleder meg!!! :)

Annonse

Jeg kjøpte ny til snuppa mi 2005 og har brukt den pent så kommer til å bruke den til nr2.. Er simo kombi.. er kjempe fornøyd med den:) Kansje litt stor når barnet blir større så da har jg en annen vogn men kjempe fornøyd når ungen må bruke baggen og litt etter det..har bare hatt simo til snuppa.. Oxo har vi caravelle så kan sette den ståendes inn så det er deilig

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...