Gå til innhold

Spontanaborterte igår.....

mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Ja da det blir det nok litt mer naturlig å snakke om det! Så hyggelig at du sender en tanke til min kjære! Det går vel litt sånn opp og ned med ham, men etter forholdene veldig bra synes nå jeg! Siste eksamen i morgen.. det gleder vi oss til begge to :) Da skal vi kose oss i byen og jeg kan få litt hjelp til juleforberedelsene (skal holde julaften for første gang.. wææ..) -og ikke minst får jeg kjæresten min tilbake! Gud for et hektisk halvår han har hatt stakkar!

Mulig jeg bytter nick etterhvert ja, hehe! Men jeg var selv ett juninurk så jeg kan jo beholde det sånn sett ;) Har lagt deg på vennelisten min jeg, håper det er greit? :)

Nok en sen kveld.. Får komme meg i seng! Sliter FORTSATT med smerter, så jeg stresser ikke i seng om dagen.. slitsomt å ligge å vri seg.. nå må det snart gi seg!!! Håper ikke jeg virker for negativ, jeg ser lyst på livet og fremtiden altså, bare så det er sagt, hehe ;)

Sender deg en tanke om en god natt, super befruktning og nok en gang -god jul :)

Fortsetter under...

Lagt deg til som venn jeg også nå, så nå kan vi vel sende private meldinger?

Så kjipt med smertene dine,- ikke nøl med å kontakte lege hvis du bekymrer deg!

Har akkurat kommet hjem fra familiemiddag og diverse flyttehjelping, så skal bli godt å legge seg nå:-)

God natt og sov godt!

Go´klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...